piątek, 9 czerwca 2017

KOSZULA Z HAFTEM

Po krótkiej przerwie wracam na bloga! Ostatnio sporo się u mnie zmieniło. Mam zupełnie nowy pokój, z ogromną białą szafą (którą już dawno sobie wymarzyłam), toaletkę oraz szarą ścianę ♥ Zaczęłam pracę, kończę studia magisterskie, a na domiar wszystkiego wczoraj rozpoczęłam kurs doszkalający. Stwierdzam że: 24h to zdecydowanie za mało jak na jedną dobę!

Na zdjęciach z poniższego wpisu zobaczycie koszulę z haftem w którą uwielbiam! Dobry materiał, ciekawe obszycie i niska cena. Rozglądam się za niebieską koszulą z dwoma różami po bokach. Ktoś z Was widział? Drugą nowością jest parka khaki z wojskowymi naszywkami. Zdecydowanie przyda się na jesień, ponieważ materiał należy do tych grubszych. Torebka także niedawno trafiła w moje ręce. Prosta, mała a jednak baaaardzo pojemna.

Koszula – ROMWE  |  Kurtka – ROMWE  |  Spodnie – SHEIN  |  Buty – Adidas  |  Torebka i zegarek - ZAFUL















9 komentarzy:

  1. Warto tyle czekać na takie piękne zdjęcie ... ja jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na innych mi się takie koszule podobają, jednak sama bym nie nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli pokój urządzony w moich klimatach <3
    też teraz jesteśmy na etapie urządzania mieszkania i właśnie sypialnia też będzie miala duuużą białą szafę i toaletkę- generalnie styl skandynawski, jaki zawsze mi się marzył :)

    super koszula kochana, już na FB widziałam :)

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. I believe everything posted was very reasonable.
    But, think about this, suppose you composed a catchier post title?

    I am not suggesting your content isn't solid.,
    but suppose you added a headline to possibly get people's attention?
    I mean "KOSZULA Z HAFTEM" is kinda boring. You should look at Yahoo's front
    page and see how they create post titles to get people to click.
    You might add a video or a related picture or two to get readers excited about what you've written. In my opinion, it
    might bring your website a little livelier.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi there! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers?

    I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any recommendations?


    Here is my web page; https://www.youtube.com/watch?v=IcULvD638S4

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi! Would you mind if I share your blog with my myspace group?
    There's a lot of people that I think would really enjoy your content.
    Please let me know. Many thanks

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...