niedziela, 24 marca 2013

Koszula z perełkami


Jak już pisałam w wcześniejszym poście uwielbiam szyć i przerabiać ubrania:)
I dziś chcę właśnie przedstawić coś co było w rozmiarze XXL a teraz jest dopasowaną M, chodzi o koszulę, perełkę z perełkami :) Zakupiona już jakiś czas w sh za parę złotych ostatnio wpadła mi w ręce i odrazu wiedziałam jak ją przeszyć. Odprułam guziki, po przyszywałam dodatki, całość zwężałam i to solidnie! Wygląda jak nowa.

pozdrawiam=*


tak wyglądała przed przeróbką,  bez rękawów bo dość odruchowo wzięłam się za przerabianie:)







koszula-moja przeróbka , spodnie h&m , buty-allegro















20 komentarzy:

  1. Świetna przeróbka! Teraz bluzka nabrała wyrazu ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu lepiej :) jestem pierwszą członkinią Twojego bloga super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie byłoby ci w blond włosach, ale i tak ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. boska jest!! ;D tez lubie przerabiac ;D
    a koszula wyglada naprawde jak z markowego sklepu ;D

    co zrobiłas z rękawami?:p i jak doszyłaś rękawki do pozostałej części bluzki? bo tego nawet nie widac ;D a ja tak nie umiem :( jak mozesz wytłumacz mi u mnie :)) bedę wdzięczna ;*

    czekam na nastepone przeróbki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super teraz wygląda , masz naprawdę talent :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super przeróbka ! :) nie ma to jak dobry lumpek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny efekt! Koszula + spodnie super!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jest!!
    Może masz ochotę wyggrać czerwone szpilki♥?

    OdpowiedzUsuń
  9. wow , masz talent do przerobek ! bardzo podobaja mi sie te ozdoby na rekawach i kolnierzyku, dodaja uroku ! B.

    OdpowiedzUsuń
  10. jejuuu, jak pięknie Ci ta koszula wyszła! też bym chciała tak przerabiać ;o powodzeniu w prowadzeniu bloga! pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, gdzie można wygrać zegarek! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna koszula :))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka wspaniała koszula!! <3 Jestem w szoku, że potrafisz tak przerobić ubranie! Wow :D
    Zazdroszczę Ci że umiesz się tak fajnie pomalować bo ja jak robię sobie podobny make up to dziwnie wyglądam ;p Ogólnie to bardzo fajnie wyglądasz :)
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula wygląda śliczne. Ty również. :)

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale jesteś urocza :) świetna koszula! może obserwujemy? :))
    http://crystallizedspirit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna koszula, fajny blog! pozdrawiam i zycze wesolych swiat;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja mocno w moim guście. Mega spodnie :) Dzięki za odwiedziny u mnie na pewno bede wpadała tutaj częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylizacja mocno w moim guście. Szczególnie spodnie! Dzięki za odwiedziny u mnie na pewno będe wpadała tutaj częściej! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz! Koszula wygląda na prawdę jak ze sklepu, szczerze Ci przyznam,że chętnie bym się w taką zaopatrzyła :> Piękna dziewczyna z Ciebie ! :)

    Jeżeli miałabyś ochotę,zapraszam Cię również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie przerobiona ta koszula ..i dodatki eleganckie :)

    Pozdrawiam

    Aniela :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...