poniedziałek, 13 maja 2013

Koszula z czarnym kołnierzem oraz levisy


Bardzo lubię chodzić w koszulach, a jak jest coś w nich zmienionego, przerobionego to tym bardziej:)


Tu chciałabym przedstawić Białą koszulę w lekkie motywy różnych figur z czarnym kołnierzem. Była za długa więc skróciłam z przodu zostawiłam krótszą a z tyłu troszkę dłuższą. Została też zwężona , kołnierzyk odprułam z innej koszuli :)
















Szczególnie podobają mi się w niej guziki, mają świetny złoty motyw.








Chciałabym tez przestawić spodenki DIY które niedawno zrobiłam, Bardzo przypadły mi do gustu:)




Zapraszam do polubienia 
mojego FACEBOOKA - ASIISTORY ;)



7 komentarzy:

  1. Guziczki fajnie się komponują z czarnym kołnierzykiem, a Levisy, no co tu dużo mówić - KLASYKA! w fajnym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie by było jakbyś pokazywała krok po kroku jak bawisz się przeróbkami, spodenki super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna koszula :) niedługo będę miała posta z podobną, ale Twoja ma te guziki faktycznie fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello friends, I wanted to indicate that the site has been very successful :)
    I See hereinafter. I would like to invite you to their created blogs
    and sites. First, have a site named tubidy
    tubidy mp3 music can be downloaded
    via the mobile phone, even a very simple as you wish. Other than that,
    a great atmosphere and a chat with an extremely islami sohbet
    sites Waiting level, new friendships, friendships islami sohbet
    a great environment for the full verbatim by you. Finally, good words, aphorisms, and many others have
    shared with ayrılık sözleri sites
    ayrılık sözleri waiting for you, good blogs.

    OdpowiedzUsuń
  5. śledzę Twojego bloga od samego początku! MASZ GENIALNE POMYSŁY ! pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Również lubie ;) Dodaje też do obserwowanych bo bardzo podoba mi się Twój blog, bardzo lubie blogi z diy :) Będzie mi miło jeśli mnie też zaobserwujesz :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...