piątek, 24 maja 2013

T-shirt z flagą, diy


Kilka osób pisało do mnie bym zrobiła coś z dokładnym opisem i  fotografowaniem moich przeróbek. Dziś właśnie taki POST ! :)

T-shirt dość duży, zwyczajny lecz zawsze można go przerobić :) Koleżanka nie wiedząc co z nim począć dała go mnie by zrobić z nim lekki przewrót :) 
Wyszedł dobrze, świetnie będzie się prezentować włożony w szorty z wysokim stanem oraz buty typu 'converse'  :)




PRZED :


Początkowo zaczęłam od dekoltu


Obszyłam ściekiem typu krzyżykowego

Następnie odprułam rękawy

Zwęziłam po bokach

Igłą i nitką podszyłam rękawy 'x'


Znalazłam w moim pudełku odpowiedni materiał, na nim przyszyłam czarny tiul  ( wyszedł kolor idealny jak zamek )


Obszycia na ramionach wyszły następująco

Szary zamek z tyłu bluzeczki










 Jak efekt KOŃCOWY ? :)



30 komentarzy:

  1. NAWET SIĘ NIE SPODZIEWAŁAM TAKIEGO EFEKTU!
    tak jak Ci napisałam-jesteś genialna! :)
    baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, Twój też mi się podoba :) Sama go rysowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna przeróbka T-shirtu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie :) Gratuluję pomysłowości i zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! jestem pod wrażeniem!:)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Ci to wyszło! ;

    Przy okazji zapraszam do akcji wspólnego robienia brzuszków ; )
    http://miniminnie95.blogspot.com/2013/05/wyzwanie-przed-latem-robimy-brzuszki.html?showComment=1369405625319#c8324232778313092977

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna przerobka ,taki kroj jest swietny plus zameczek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely tee!!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci wyszła :) zdolniacha :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie ci to wyszło :) Zazdroszczę efektu :)


    Pozdrawiam serdecznie :)

    P. S. Jeśli masz ochotę to zapraszam cię do wzięcia udziału w rozdaniu na naszym blogu: http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway.html .
    Do wygrania okulary przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna przeróbka :)
    Super t-shirt :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. talent , talent , talent , kocham takich ludzi , mega kreatywność , obserwuję i czekam na więcej postów ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, wyszła idealnie! Też chcę taką! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi Dear friend Nice Pix Share Online.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Behandling av hudormer
    Restylane Stavanger

    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wyszedl po przerobce :)

    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny! zazdroszczę Ci talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. tez czesto przerabiam tak meskie koszulki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW! Efekt jest świetny!
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. no teraz wygląda świetnie! na pewno będzie lepiej wyglądał w takiej wersji niż jako męski oversize! :D zazdroszczę talentu :)

    pozdrawiam i zapraszam na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! :D masz talent :D

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twoje przeróbki!;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglada cudownie w porownaniu z poczatkowym "duzym" t-shirtem :)
    + obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejuuu jak ja bym chciała umiec czys i przerabiac, można w taki sposób wyskać setki nowych, ciekawych ubrań ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie Ci wyszła ta koszulka :) !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...