środa, 21 sierpnia 2013

Szorty 'dziki róż'


Przeróbki szortów można na moim blogu zobaczyć chyba najczęściej. Nie dawno dostałam spodnie w kolorze różu bym zrobiła z nimi co tylko zechcę:) Pomyślałam o rozjaśnieniu, lecz takim by nie widać tej różnicy przejścia a by wyszła ładna gradacja kolorów. Więc zabrałam się do pracy!
Pierwsze rozjaśnianie, później podwinięcie nogawek, dodanie ćwieków na kieszenie z przodu oraz białe koronki na tylnie kieszenie.

Zdjęcia przed niestety nie posiadam, lecz były to zwykłe spodenki obcięte z długich spodni.

Zapraszam do oglądania !

















9 komentarzy:

  1. Też zabrałam się wczoraj za przerabianie :)
    Śliczny efekt :)


    http://trendykate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spodenki *_* Lubie takie DIY
    Obserwujemy ?
    Zapraszam :
    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNIE CI WYSZŁY-JAK ZWYKLE;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Dałaś czadu z tymi spodenkami są cudowne!!!:) szczególnie te koronkowe dodatki!:) POzdrawiam i zapraszam do siebie a konkurs! www.buycheaplookfit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodenki wyszły FANTASTYCZNIE :) Bardzo mi się podobają ;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodenki wyglądają bardzo ładnie. Mi chyba najbardziej podobają się motywy koronkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mają moc! energetyzujące ;)

    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...