piątek, 28 lutego 2014

Trzy rzeczy z sh - czarny kolor


Dziś kolejny post w którym pokaże TRZY rzeczy z sh :) 

Wcześniejszy post był pod tytułem 'Krata' tu: http://asistylee.blogspot.com/2013/12/trzy-razy-kratka-nowosci.html

Dziś głównym tematem jest kolor czarny :)
Nie ma co więcej pisać zapraszam do oglądania moich nowości :))


 Po pierwsze koszulka firmy Givenchy! :) Już długi czas znam tą firmę. Zawsze kojarzyła mi się z 'groźnym psem' na czarnym tle koszulki, na allegro znalazłam taką samą w cenie 170 zł ;). Bardzo jestem z niej zadowolona :) 
Ja zapłaciłam za nią 6 zł :)





Następne moje znalezisko to czarny portfel Jimmy Choo :) 
Kosztował 7 zł








Oraz ostatnią rzeczą jaką chcę pokazać w czarnym kolorze to spódniczka ala skórkowa
Kosztowała 6 zł :)





Która rzecz wpadła wam w oko najbardziej ? ;)







40 komentarzy:

  1. koszulka jest pięęęękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. portfel i bluza ale Ci zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka nie w moim stylu, ale portfela i spódniczki można pozazdrościć :)

    pattxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o Boże gdzie Ty to wszystko wygrzebujesz? w jakims raju chyba :D zazdroszcze!
    wszystkie łupy jak najbardziej trafione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D Raj, w którym za grosze można mieć cuda :)

      Usuń
  5. genialne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! wszystko cudowne,zazdroszczę takich łupów kochana!!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cuda *.* Farciara z Ciebie :P właśnie za takie cuda w niskiej cenie kocham SH :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) za kilka zł w sh można mieć te które w sklepie kosztują dużo więcej :)

      Usuń
  8. O matko cuda ! Gdzie Ty kobieto chodzisz że zawsze takie perełki wynajdujesz? Koło almy tylko? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Najczęściej właśnie tam, po drodze na uczelnie warto czasem wstąpić i znaleźć COŚ , np. te wszystkie rzeczy z tej notki :)

      Usuń
  9. Jejciuu ale Ci zazdroszczę!!! *.*
    Szkoda że u mnie nie ma takich sh... Tylko czasem można coś znaleźć... ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. :O jestem w szoku! świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te ubrania, najbardziej podoba mi się koszulka z wściekłym psem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. CIEKAWY BLOG, CO POWIESZ NA WSPÓLNĄ OBSERWACJĘ? :)

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. boże Ty to jestes szczęściarą :D masz świetne lumpki tam u siebie ;d tylko pozazdrościc:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie potrafię wybrać, podoba mi się wszystko! Kochana świetne zdobycze!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódnica jest śliczna . Uwielbiam tego typu spódniczki ^^
    szalonazduna23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. koszulka za 6 zł w sh? zazdroszczę takich łupów! gdzie znajduje sie taki sh? :)

    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę takich perełek! I to jeszcze w takich cenach ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam pytań! zazdroszczę zdobyczy kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie koszulka podoba mi się najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko mi się mega podoba! :)

    ROZDANIE: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2014/02/oddam-w-dobre-rece.html

    OdpowiedzUsuń
  21. ta koszulka jest świetna ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszulka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna koszulka!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. z nimi to w ogóle była dziwna akcja ;/ ;p ale wyjaśnione wszystko:) na przesyłke czekałam około 2 tygodni może trochę mniej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. portfel best, zresztą wszystkie rzeczy super <3 też obserwuję, u mnie głównie sh jestem nałogowcem :D

    http://viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ciekawy blog. Zapraszam do obserwacji na pewno się odwdzięczę;*
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszcze!! koszt topu givenchy to ok 100euro wiec udalo Ci sie upolowac perelke ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie 3 rzeczy są świetne :) Ja w tamtym roku upolowałam podobną spódniczkę tylko typową wąską mini za całe 5 zł ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...