sobota, 22 marca 2014

Przeróbki ubrań z całego roku :)



Zacznę od  tego, że dokładnie rok temu - 22 marca napisałam TU coś pierwszy raz :) 
I tym samym chcę pokazać MOJE przeróbki ubraniowe, w każdy miesiąc coś innego :)

Oczywiście to niewszystkie moje przeróbki, a jedynie wybrane :)

Zapraszam do oglądania :) I oceny co wam wpadło najbardziej w oko :)




:))) 




   Marzec 2014 :

Spodnie które wcześniej były dzwonami. Teraz to jedne z ulubionych w których chodzę :) Dokładny link do posta : Tu




Luty 2014 :

Przeróbka ze spódniczki w ozdobne poszewki :) Ozdabiają pokój, i będą jeszcze ozdabiać przez długi czas :) Dokładny link do posta : Tu



Bluzeczka dość szeroka zmieniła się w fajną i dopasowaną :) Dokładny link do posta : Tu




Styczeń 2014 :

Koszulka YSL :) Dokładny link do posta : Tu 


Grudzień 2013 :

Sweterek który wcześniej był zwykły, naszyłam na niego skórzany materiał :) Dokładny link do posta : Tu 




Sweterek który uwielbiam! Włożyłam w niego mnóstwo pracy, (chociaż wydaje się prosty - wcale taki nie był ) Robiłam go aż 2 wieczory! Ćwieki dokładnie odmierzałam by równo je przypiąć, a na takim materiale było to dość uporczywe.. :)   Dokładny link do posta : Tu
 



Listopad 2013 :

Prosto i na temat :) Koszula z sh ozdobiona złotymi ćwiekami :) Więcej nic nie trzeba było zmieniać :) Dokładny link do posta : Tu 



Październik 2013 :

Kurteczka idealna na wiosnę :) A pasująca do wszystkiego!  Dokładny link do posta : Tu 




Wrzesień 2013 :

Buty, buty, buty z czerwoną podeszwą ♥ Uwielbiam je, a wykonanie banalnie proste! 
Opis w linku :) Dokładny link do posta : Tu




Sierpień 2013 :

Z koszuli odprułam kieszenie i rękawy :) Podszyłam wszystko i wyszła wspaniale pasująca letnia bluzeczka :) Dokładny link do posta : Tu




 Lipiec 2013 :

Ta bluzeczka to mój ulubieniec! :) Efektowna a zarazem bardzo wygodna :) Dokładny link do posta : Tu


Szorty, kilka par przerabiałam - lecz TE najbardziej lubię :)  Levisy są koniecznością na lato ! :) Cieniowane, ozdobione koronką oraz ćwiekami :)  Dokładny link do posta : Tu



Koszulka YSL :) Nic więcej nie muszę pisać :)
A naszyjnik również przeróbka! Wcześniej był to pasek u torebki :)  Dokładny link do posta : Tu



Czerwiec 2013 :

Koszula, która w wersji pierwotnej to porażka :p Teraz o niebo lepsza! :)  Dokładny link do posta : Tu





Szorty - Levisy :) Oczywiście przeróbka :) Cieniowane i oryginalne :)  Dokładny link do posta : Tu




Kurtka ze skórzanymi rękawami, Bardzo wygodna :) Ja dokładnie ją zrobiłam opisałam w poście :)  Dokładny link do posta : Tu


Maj 2013 :

Biała koszulka z naszyciem :)  Dokładny link do posta : Tu



Kwieceń 2013 :

Szorty :) Całe farbowane :)  Dokładny link do posta : Tu 





Spodnie z naszyciem przed kolanami z innym kolorze jeansu :) Bardzo wygodne :)  Dokładny link do posta : Tu



Marzec 2013 :

Jedna z pierwszych rzeczy które pokazałam na blogu :) Płaszczyk ze skórzanymi rękawami, ciepła a zarazem za mały koszt mam nową kurtkę :)  Dokładny link do posta : Tu 




Która rzecz najbardziej przypadła wam do gustu ? :)






70 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie wychodzą Ci te przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się wszystko! Masz rękę :-) Najbardziej chyba poduszki, są świetne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Kochana ale masz do tego rękę! Ta koszula z lipca- szczęka mi opada! ;D I te koronki <3 Chyba Ciebie zaproszę do swojej szafy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. masz świetne pomysły, po co wyrzucać ubrania jeśli można je fajnie przerobić:) dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie ;) uwielbiam tak kreatywne osoby. Ja teraz też będę miała więcej czasu i ruszam z przeróbkami!:d

    OdpowiedzUsuń
  6. Lipiec najlepszy, te wzory idealnie pasują do białej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś bardzo pomysłowa! Podoba mi się koszula w czarno białą kratę i buty :D Fajnie tak odnowić ciuchy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki Tobie, moje ciuchy w szafie dostaną drugie życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pomysly najbardziej podobaja mi się spodenki ;)
    Zapraszam do mnie
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak bym miała wybrać tylko jedną która przypadła mi do gustu to chyba byłoby to niemożliwe! Każda z tych rzeczy ma w sobie coś wyjatkowego!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent i pomysły! Kurcze świetne te ubrania "PO" :)
    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda,że takie przeróbki mi nie wychodzą :c
    http://blog017.blogspot.com/2014/03/outfit-to-church.html
    NOWY POST :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko ale to wszystko super! :_)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Cie za kreatywne myślenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo super! pomysłowa jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie przeróbki wspaniałe, ale urzekła mnie przeróbka długiej białej koszuli <3

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę jesteś momysłowa, nawet bym nie wpadła, że z brzydkich długich spodni można zrobić krótkie cieniowane szorty !! skorzystam :D
    Obserwujemy?
    dogon-mnie-jesli-potrafisz.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne DIY ! obserwujemy ?

    http://raspbberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. dziewczyno, jesteś C U D O W N A! aż mi kopara opadła, że z takich rzeczy można zrobić takie cuda :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba najbardziej podoba mi się koszula z azteckim wzorem i poduszki cekinowe.
    Jesteś cudowna! Masz tyle świetnych pomysłów, wow!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Podziwiam Twoje przeróbki ubrań! Masz wielki talent!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pod wrażeniem kochana! :) wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. genialne przeróbki ubrań! Jestem tu pierwszy raz ale wiem, że będę odwiedzała twojego bloga codziennie :))! http://camilielove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie Ci to wszystko wychodzi ! bardzo mi sie podoba :)
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super są te Twoje przeróbki. Mi w oko najbardziej wpadła biała koszula i przerobione spodnie Levis na spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeróbka z cekinową spódnicą zdecydowanie przypadła mi do gustu! Do tego stopnia, że sama rozglądam się za takim materiałem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie pomysły są świetne! A Ty jesteś bardzo ładna :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Masz super pomysły, wszystko świetnie wyszło :))
    Obserwuję!

    Miłego dnia ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne są te twoje przeróbki zdolniacho :)

    OdpowiedzUsuń
  30. W promocji 2+ trzecia rzecz za 1grosz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie rzeczy genialne ! Masz kochana talent:)

    OdpowiedzUsuń
  32. woow jesteś niezwykle kreatywna !! :)) to jest wspaniała cecha ;) uwielbiam oglądać takie fajne DIY :D zapraszam do siebie częściej;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie jeste w stanie zdecydować się co najbardziej mi się podobało, bo jestem pod wrażeniem wszystkiego! :) Zaczynam obserwować Twojego bloga, bo bardzo przypadł mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  34. jestem pod wrażeniem jak ze starego ciucha można czasem tak fajne rzeczy wykombinować, bardzo podoba mi się brzoskwiniowa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz talent i super pomysły,gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepięknie przerabiasz ciuszki! :) Super poduszki :) Bardzo kreatywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super przeróbki, piękne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko świetne <3 masz talent :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam te Twoje przeróbki, jesteś niesamowicie uzdolniona, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. lubię te Twoje przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialne pomysły! Zaskoczył mnie pomysł zrobienia poduszki ze spudniczki a najbardziej spodobała mi się przeróbka kamizelki na kurtke! *.*
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Great DIY's:) You're very creative. And thanks for the follow. Will follow back on GFC.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie są genialne!<3:):*

    OdpowiedzUsuń
  44. Having problems following you on GFC, so following you on Bloglovin and Google Plus instead:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana, wszystkie przeróbki są genialne! :) Ale nie ukrywam, najbardziej do gustu przypadły mi te spodnie, z dodatkowym naszyciem z innego materiału. Są świetne!
    Pozdrawiam, Klaudia. x

    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne te przeróbki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. O MATKO! jak ty to wszystko wymyśliłaś? :O
    jestem w szoku, serio!
    Może i u mnie co nie co byś poprzerabiała :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Jedyne co mogę powiedzieć to: Wow *o* Aż mi mowę zabrakło. te przeróbki są boskie *o*

    http://masza-and-masza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Jesteś genialna! Skorzystam ze sposobu na rurki, bo miałam to zrobić, ale nie chce nic zwalić, bo to moje ulubione spodnie.
    W sumie to z niebami spadłaś ;)

    Pozdrawiam
    AJKstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. masz talet, który umiesz w dobry sposób wykorzystać. Mnie osobiście podobają się wszystkie przeróbki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. 2,11 są niesamowite.
    Jestes bardzo pomysłowa :)
    Obserwuję cię,jeżeli spodoba ci się u mnie będzie mi miło jeśli zrobisz to samo!
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. biała koszula! <3 świetne przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  53. zdecydowanie szorty - Levisy! rządzą :). Jesteś bardzo kreatywna. Świetne przeróbki. będę tu regularnie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Poduszki, rurki z dzwonów i kurteczka z kamizelki ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajny i do rzeczy wpis. Sama jak lubię jakiś ciuch to staram się go zawsze odnawiać na różne sposoby. Tylko warto pamiętać że lepsze maszynki są te ręczne lub większe elektryczne do odmechacania - raczej nie polecam takich małych po 5 zł. Na przestrogę aby ich nie wybierać bo słabo działają http://www.open-youweb.com/tanie-golarki-i-maszynki-do-zmechaconych-ubran-opinia/ można też zamiast elektrycznych używać maszynki tradycyjnej do golenia z żyletką, ale uwaga aby nie uszkodzić wtedy ubrania. A może ktoś ma jeszcze inne na to sposoby ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :* Oj z maszynką tradycyjną za dużo nie można zdziałać, już zkiedyś zepsułam sobie taką bluzkę.. Kupiłam w biedronce za około 25 zł jakiś czas temu elektryczną i jest świetna! Używam dość często, nic się z nią nie dzieje a co najważniejsze bardzo dobrze działa :)

      Usuń
  56. Świetne 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  57. Hej.Masz super bloga jestes moja inspiracja:)
    Zanim zalozylam swojego przegladalam blogi innych ale twoj najbardziej przypadl mi do gustu.
    Na moim co prawda wiele jeszcze nie ma ale gdybys miala ochote to zapraszam.
    zmaszynadoszycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetna modyfikacja / przeróbki produktów, zupełnie inny look :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...