czwartek, 17 kwietnia 2014

Jeans


Z racji tego, że dziś był piękny dzień, aż słońce mnie obudziło - postanowiłam zrobić kilka zdjęć ;) Koszula ze sklepu Sheinside, jest to rozmiar M lecz będę musiała ją zwężyć, czuje że jest za szeroka, za to jakościowo jest świetna! Tył ma lekko dłuższy. Dziś kolejny dzień w którym dodaję post :) Jutro również coś udostępnię - PRZERÓBKĘ :) Ktoś chętny ? ;)


Koszula - TUTAJ || Spodnie - sh ||  Bransoletka - E&W jewellery || Buty - Converse

Bransoletka - E&W jewellery - TUTAJ








Przypominam o 2 rozdaniach które trwają na fb! ;)

Do wygrania koszula - TUTAJ
Do wygrania bluzeczka z różą - TUTAJ





35 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta koszula. ;)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba ta koszula oraz dodatki jakie do niej dobrałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz uroczo w koczku, a koszula jeansowa to must have!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! Stylizacja jest wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna!
    Zestaw totalnie w moim stylu! Do tego białe trampki na które 'choruję' :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię dżinsowe koszule, ta jest świetna :).

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna koszula;)

    ps. a u mnie? Konkurs z GLITTER :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta koszula :) i stylizacja idealnie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula swietna ' czekam na kolejny poost ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie,kocham jeans <3
    WWW.BLOG017.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula śliczna i conversy <3 Uwielbiam!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem chętna nawet na codzienne posty!
    Outfit bardzo mi się podoba, uwielbiam nosić dżinsowe koszule.

    OdpowiedzUsuń
  13. No rewelacyjna koszula, podoba mi się :] Świetnie ją zestawiłaś :]

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zestaw dokladnie taki jaki uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna koszula :) bardzo podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kuszula, mam podobną.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super koszula mam podobną.

    OdpowiedzUsuń
  19. "będę musieć" ?

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo ja czekam na post z przeróbką :D dodawaj, dodawaj! :D
    a koszula świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna koszula :)
    http://for-every-season.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądasz :))!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. koszula jest świetna, fajny, luźny look :)
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszula piękna, sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja, czaję się na białe trampki, a koszula faktycznie super :)
    inspiracjekasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też od dłuższego czasu poluję na koszulę jeansową ale albo jest za szeroka albo za długa albo kolor nie ten i jakoś nie umiem trafić na tą idealną...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...