środa, 7 maja 2014

ROMWE - 70% taniej :)


Niżej przedstawię wam kilka rzeczy 
( w cenie POLSKIEJ ) które możecie znaleźć na ROMWE ! :) 


Do 70% taniej na stronie !!! 
Dzień Matki już za kilka dni, tym samym można zamówić rzeczy w dużo niższej cenie ;). Korzystajcie :)




Ponad 1500 stylów!


Dodam tylko, że przesyłka do POLSKI jest darmowa! 
Wiele razy zamawiałam z zagranicznych stron, nigdy nie płaciłam żadnego cła, czy nie oczekiwanych przesyłek. Wiele z was pewno boi się takich sklepów, lecz mogę zapewnić, że nie ma czego :) Teraz nie wyobrażam sobie już kupować tylko w stacjonarnych sklepach :)

Jeśli chodzi o płatności, są praktycznie bez problemowe - Wystarczy założyć internetowe konto PayPal (darmowe) , gdy zrobisz zakupy np. na Romwe strona automatycznie kieruje Cię na PayPal, tam dane sklepu już są automatycznie kodowane! 
Wszystko opisane dokładnie co powinnaś zrobić za kolejnością :)

Kupujecie w zagranicznych sklepach??

Przedstawię wam kilka rzeczy ( w cenie POLSKIEJ ) które możecie znaleźć na ROMWE ! :) 






PŁASZCZ - TUTAJ


 BLUZA - TUTAJ

 KOSZULA - TUTAJ

 SZORTY - TUTAJ

 SPODNIE - TUTAJ

 BLUZA - TUTAJ

 Koszulka - TUTAJ  ||| Koszula - TUTAJ   ||| Kurtka - TUTAJ   ||| Bluzeczka - TUTAJ

 Sukienka - TUTAJ




Co wam wpadło w oko ? :) 


29 komentarzy:

  1. Zakupów przez internet robię bardzo dużo, ale z zagranicznych stron zakupowych jeszcze nie miałam okazji korzystać. Trochę przeraża mnie długi okres oczekiwania na paczkę, bo jestem bardzo niecierpliwa z natury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to warto! Cena plus jakość i oryginalność :)

      Usuń
  2. świetne rzeczy, ostatnia sukienka jest ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre cudeńka bardzo mi się podobają ;) Ale jakoś nie umiem chyba kupować przez internet, czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo też się bałam, lecz teraz nie wyobraża sobie życia bez zakupów przez internet :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa promocja. Może się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekonałaś mnie chociaż i tak jeszcze trochę obawiam się zakupów z zagranicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie czerwony płaszczyk! ♥ Ale inne rzeczy nie są gorsze ^^

    zapraszam: jackdanielsky.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na uczciwy rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny sklep , jeden z tych w których zawsze można znaleźć ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze u nich nigdy nic nie kupiłam, ale tylko ze względu na to, że nie chcę być z tym sklepem utożsamiana. Większość blogerek nosi ciuchy od nich, a ja nie jestem większość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja(może to się wydać dziwne), nigdy jeszcze nic nie kupiłam przez internet. ;o To chyba trochę szalone w dzisiejszych czasach, ale taka prawda :D

    Podoba mi się w sumie tylko ta koszula niebiesko czarna. ;)

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! http://wercza-sandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Promocja dość spora : ) Bardzo podoba mi się dżinsowa koszula .
    Poklikałam w linki .Życzę miłego wieczoru i pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam internetowe zakupy :P Nigdzie nie muszę łazić, stać w kolejkach, marnowac wielu godzin na jeżdżenie po mieście, a wszystko kurier przynosi mi do domu :D
    Bardzo mi się podoba ostatnia sukieneczka!
    http://mieteek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety moja mama nie chodzi w takich rzeczach a ja wolę kupować w sklepach stacjonarnych :).

    OdpowiedzUsuń
  14. wydaje mi sie, że to szortnica, a nie szorty i jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie urzekła bluzka jeans i czarne rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszcz, szorty i ramoneska są genialne!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie które wybrałąś są świetne :)
    pozdrawiam yukozmienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne mają tam ubrania:(
    best-frieend.blogspot.com ☐

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem fajne rzeczy! Jeszcze za taką cenę?! Nic tylko brać! Niestety ja niedawno nakupiłam sporo ciuchów i w chwili obecnej 'oszczędzam' ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za komentarz.
    Rzeczy mają cudne...

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy od nich wybrałaś;DD Wszystko wpadło mi w oko, szczególnie ta jeansowa koszula ;D
    Poklikałam w linki piękna;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilka rzeczy wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne mają ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny ten płaszczyk, bardzo ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...