poniedziałek, 20 października 2014

Manufaktura apteczna - olej arganowy 100 %


Dzisiejszy post miał ukazać się wcześniej, lecz całkowicie wypadło mi to z głowy! Lecz gdy dziś Patrycja przypomniała mi o tym, dodałam zdjęcia, ponieważ czekały na upublicznienie.
 W tej notce tylko chcę wam przedstawić olej arganowy, a za kilka dni pokażę efekty jego stosowania. Obecnie wykorzystałam już 1/4 buteleczki. (bardzo wydajny produkt) Efekty są!! A co dokładnie się zmieniło, opiszę i przedstawię  ;)



Zapraszam do oglądania! :)


http://www.manufaktura-apteczna.pl/


Skład:

Olej arganowy (Argania Spinosa Kernel Oil) 100%, wyprodukowano w Maroko







Można go kupić na stronie producenta, TUTAJ: http://www.manufaktura-apteczna.pl/







TUTAJ: http://www.manufaktura-apteczna.pl/








UŻYWALIŚCIE ??

Znacie ten produkt ? ♥ 




35 komentarzy:

  1. wszyscy go testują, tylko jeszcze nie ja:P


    ____________
    fashionblogger, styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jest super <3
    skąd czerpiesz pomysły na outfity? http://weronikaijejprzygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. olej arganowy moim wybawieniem :p pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek arganowy jest rewelacyjny! Na wszytsko! Ja stosuje go przez cala ciaze i zero rozstepow:)! Super sie wchlania i nawilza. Moj ulubiony kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam olej arganowy innej firmy, ale rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam olej arganowy innej firmy, ale rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio właśnie poluję na dobry olej arganowy! Już nawet chyba wiem co kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten olej i bardzo lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam szczerze mówiąc :) chętnie zobaczę post za parę dni po stosowaniu :)


    http://wyprobuj.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie. Blog o DARMOWYCH próbkach: kosmetyki, startery, rzeczy kosmetyczne, kulinarne i wiele innych, wpadnij :) zaobserwuj mnie, a ja zaobserwuję Ciebie jeśli chcesz :)

    a tutaj: bardzo proszę o poklikanie w linki pod ubraniami :) jak mogę się odwdzięczyć? :)
    http://wyprobuj.blogspot.com/2014/10/sheinsidecom-wspopraca-kolaz.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Olej arganowy wspaniale się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam olejek arganowy i stosuję go na włosy.. Jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam go jeszcze , skuszę sięjak wykonczę mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Póki co nie używałam, ale zaczynam przygodę z olejami, więc może już wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wypróbowałabym go chętnie na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę że też muszę się zaopatrzyć w go :P

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na post z efektami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam, ale u mnie się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za ten post, bo właśnie zastanawiałam się nad zakupem jakiegoś naturalnego olejku. Czekam na post z efektami! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też dzięki za ten post:**

    OdpowiedzUsuń
  20. juz go gdzieś widziałam, olejki arganowe stają się bardzo popularne !
    >> NOWA NOTKA zapraszam na mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  21. Tego olejku jeszcze nie miałam, ale się wstrzymam. Czekam na relację z efektów. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie się nie polubilyśmny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Produkt jest fantastyczny zakupiłam dzięki Tobie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...