wtorek, 18 listopada 2014

SPOKO


Kilka dni temu dotarła do mnie przesyłka od SPOKO którą wygrałam w pewnym KONKURSIE. Aż do otworzenia paczki nie byłam pewna co będzie w środku. Są to moje pierwsze białe okulary - początkowo nie byłam przekonana lecz już zmieniłam zdanie.

Dzień jest coraz krótszy - chyba zaczyna się ponura jesień której bardzo nie lubię... Okulary nieco rozweselają mi te dni ;) Zapraszam do odwiedzenia profilu sklepu, z pewnością znajdziecie wiele oryginalnych rzeczy ;)



 OKULARY - Tutaj
ZEGAREK - TUTAJ




ZEGAREK - TUTAJ

OKULARY - Tutaj 
ZEGAREK - TUTAJ

27 komentarzy:

  1. Spoko okulary.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to masz za szminkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne okularki; do twarzy Ci w nich;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! Świetne te okulary!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne i stylowe okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. okulary na plus :D
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne.
    Bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie ten zegarek kupiłaś????

    OdpowiedzUsuń
  9. mi białe okulary nie pasują, ale Ty wyglądasz w nich dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oojaa okulary są spoko :)))
    Pozdrawiam i obserwuję, www.largeluggage.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, jednak ja sama preferuję aviatory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ladne okulary!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog , zapraszam do mnie :)

    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...