piątek, 23 stycznia 2015

Czarna ramoneska


Z racji tego, że dziś jest piątek chcę wam pokazać t-shirt zamówiony na shclothes. Dlaczego akurat dziś? Ponieważ o godzinie 20.00 na stronie pojawiły się NOWOŚCI! sukienki, kurtki, bluzeczki czy też biżuteria! Biała koszulka to klasyk, jak pisałam w wcześniejszym wpisie 'pasuje do wszystkiego' - tak jest :) Ta którą mam na sobie ma napis 'DANCE'. Bawełniany materiał z lekkim rękawkiem spisuje się świetnie. 
Buty pokazywałam już kilka razy, bardzo wygodne! Nawet na całonocną imprezę. 
Spodnie posiadają ozdobne zameczki, długo takich szukałam. Materiał się rozciąga oraz dopasowuje. 


Na reszcie weekend! Marzę się wyspać... A od poniedziałku dalszy ciąg egzaminów. SESJA! Kto ma również? 





T-SHIRT - shclothes
SPODNIE - Tutaj [cena]
BUTY - merg.pl [cena]
KURTKA - Sheinside
KOMIN - sh [podobny tutaj]



T-SHIRT - shclothes
SPODNIE - Tutaj [cena]
BUTY - merg.pl [cena]
KURTKA - Sheinside
KOMIN - sh [podobny tutaj]


61 komentarzy:

  1. cudowna :*
    od dawna szukam takiej ramoneski :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie sesja pełną parą, też, i właśnie jutro ja się nie wyśpię :( bo o 6 wstaje... :( a o 8.30 zaczynają się zajęcia.,,, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja studiuję dziennie, więc na szczęście jutro się wyśpię :)

      Usuń
  3. Mnie sesja zaczyna się 2 lutego ale w poniedziałek mam zaliczenie :D. Powodzenia dla nas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta ramoneska :D No i te suwaczki na spodniach i butach - świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, mam podobną kurteczkę.Bardzo lubię takie połączenie

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, podoba mi się wersja z czarną czapką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ramoneska , spodnie też mi wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie :) ubrałabym się tak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w Tanowie pada śnieg to troszkę za zimo na ta kurteczke:)
    Jesteś śliczna!!!!!!!!!!!!!!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś tak :) Zdjęcia robione ponad tydzień temu :*

      Usuń
  10. super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw świetny :))

    Sesja... tak dużo nauki, tak mało czasu :P

    Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie stylizacje najbardziej lubię!
    Ramoneska i buciki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Buciki już widziałam i podziwiałam, a ramoneska cudown. Bardzo mi się takie podobają!
    Dodaję Cię do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello!
    Congratulations!
    Welcome your blog is to accept, in the "International Directory Blogspot"
    POLAND Division No. 1332
    Have a great day
    Sincerely
    Chris

    On the right (you will see in green) whole Country list!
    By clicking on it you will have the blog list of this country! And so the ability to communicate and interact with them.
    Language problem? Use the Google translator!
    The activity is only friendly.

    I give you badges for your blog http addresses are those where you will find the badge image
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/01/14//15011404263218874512874874.gif
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/01/14//15011404263118874512874872.gif
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/01/14//15011404243018874512874858.gif
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/01/14//15011404263118874512874873.gif
    Investment badge on your blog entitles the status of "VIP"

    Our site does not ask for money! The activity is only friendly
    Please: Made know the "directory" after POLAND your friends and invite your friends
    "Unity makes strength"
    For other bloggers come and register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba Twój blog!!!! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwacja za obserwacje ? Zacznij kochana a zrewanżuje się ! Świetny blog będę częściej tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buciki i spodnie rewelacja :) Ogólnie całość ekstra

    OdpowiedzUsuń
  18. Buciki i spodnie rewelacja :) Ogólnie całość ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ślicznie wyglądasz ! :*
    piękne spodnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie najbardziej podobają mi się Twoje buuuty <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Łącze się w bólu w związku z sesją. Piękna kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna bluzeczka. Nie znam tego sklepu, ale chętnie sobie zajrzę. Buciki wpadły mi też w oko ;)

    Zapraszam do mnie
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie też sesja :(
    więc walczymy wspólnie.
    AGH pozdrawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny t-shirt :) i te spodnie z zamkami <3
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Spodnie bardzo mi się spodobały, są świetne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj sesja, sesja u mnie też :) powodzenia :) jak zawsze cudnie :) koszulka to udany zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja tez sesja ;( anatomia najgorsza.
    twoj uśmiechnięty pyszczek poprawia mi humor :* ( i odciąga od nauki jednocześnie hihi :p )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam więc częściej, bo uśmiecham się bardzo często :*

      Usuń
  29. mogłabym się tak ubrać! i czułabym się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny strój!
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię białe t-shirty z nadrukami :) Co studiujesz, bo miałam Cię zapytać już kiedyś i ciągle zapominam;p zdanej sesji :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiuję Pedagogikę, a już teraz dokładniej pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną :)

      Usuń
    2. Studiuję Pedagogikę, a już teraz dokładniej pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną :)

      Usuń
  32. Super zestaw. Kocham ramoneski :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hey there! I know this is kinda off topic nevertheless I'd figured I'd ask.
    Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring a blog post or
    vice-versa? My blog covers a lot of the same
    subjects as yours and I think we could greatly benefit from each other.
    If you happen to be interested feel free to send
    me an email. I look forward to hearing from you!
    Superb blog by the way!

    Visit my webpage :: best dating sites

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...