piątek, 29 maja 2015

Reebok classic i czerwona krata

Dziś chciałabym pokazać Wam moją ulubioną koszulę! Zamówiona została Tu, a przesyłka była darmowa. Z tyłu jest lekko dłuższa, czyli to co lubię właśnie w takich rzeczach. Materiał bardzo przyjemny i świetnie dopasowujący się do ciała. Spodnie - to następne w mojej szafie typu boyfriend, poprzednie sprzedałam na vinted. Nad tymi też się zastanawiam, czy nie będą do oddania. Pod koszulą mam przepiękny czarny top, z przodu prosty, zwykły - za to na plecach ma świetne wycięcia i przeplatane sznureczki, pod koszulę czy bluzeczkę nadaje się świetnie. 
Kilka dni temu dotarła do mnie przesyłka ze sklepu bornprettystore. Zamówiłam pierścionek, kolczyki oraz naszyjnik, wszytko pokazałam poniżej. Łączny koszt to kilka złotych! 
Zapraszam do oglądania :*

_______________________________
KOSZULA - Tutaj [cena]
BUTY - reebok classic 'zalando
SPODNIE - Tutaj [cena]
TOP - Tutaj [cena]
BRANSOLETKI - bransoletkowamagia
NASZYJNIK - katherine.pl

NASZYJNIK - Tutaj
KOLCZYKI - Tutaj
PIERŚCIONEK - Tutaj

 Z kodem JDRH10 macie -10% na całe zamówienie w sklepie bornprettystore.


TOP - Tutaj


KOLCZYKI - Tutaj


NASZYJNIK - Tutaj
KOLCZYKI - Tutaj
PIERŚCIONEK - Tutaj


KOSZULA - Tutaj [cena]
BUTY - reebok classic 'zalando
SPODNIE - Tutaj [cena]
TOP - Tutaj [cena]
BRANSOLETKI - bransoletkowamagia
NASZYJNIK - katherine.pl
BIŻUTERIA - bornprettystore


60 komentarzy:

  1. ja mam reeboki ze strony butysportowe.. ale jakos nie jestem przekonana ze to oryginały. Nie są takie snieżno białe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam 2 pary butów na zalando i z każdej jestem meeega zadowolona. Te reeboki kosztowały mnie około 300 zł, ponieważ miałam bon -40zł od zamówienia - zawsze coś mniej; a do tego mam pewność, że na 100pro oryginalne :)

      Usuń
    2. Ślicznie wyglądasz ;*

      Usuń
    3. Dziękujęęę ♥♥♥

      Usuń
    4. Ja zapłaciłam 200 zł, same dobre opinie mieli. Ale teraz żałuje.. mogłam tą stowke dołozyc ;d no ale coz. ;)

      Usuń
    5. Na zalando to jest dobre, że wiem ze to oryginały na 100%, a do tego mam rabat 40 zł, jeśli kupuję rzecz za ponad 200 zł :)

      Usuń
  2. świetne buty, koszula jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale Asiu wygladasz, tez zamowilam te buciki tylko w kolorze pudrowym:)
    Buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! To też ciekawe:) Widziałam w tym kolorze w stacjonarnym sklepie :)

      Usuń
  4. Jeeju cudowne zdjęcia i ten zestaw! :)
    Koszula najlepsza <3
    Klikniesz w baner na blogu Bede wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :)
    Koszula świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba bedzie zamiawała te reeboki ale nie wiem jeszcze jaki kolor.
    A białe sie łatwo brudzą?
    Wogóle to jestem nowa w blogosferze:D
    Moze wpadłabys do mnie i oceniłabyś bo sie na tym znasz:D
    Obserwacje przyjmuje:DD
    http://pozytywna-veronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak białe buty :) Chociaż moje przeważnie są czyste, bo po każdym wyjściu są ponownie czyszczone :)

      Usuń
  7. genialna koszula! jednak krata zawsze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny zestaw!!!!
    perfekt idealny :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post! Love your Blog :)
    Hope you will visit me too.
    Greetings from Pakistan.
    xx

    Maria Speaks Prada

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw! Straasznie mi się podoba <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam taką koszulę, a teraz czekam na przesyłkę z niebieską :) Zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamówiłam jeszcze czarno-białą z tego fasonu, bo czerwona jest po prostu boska :)

      Usuń
  12. Brakuje mi w szafie takiej koszuli, całość na ogromny plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę ci kochana tych bucików - boskie są <3

    OdpowiedzUsuń
  14. reeboki to jest to! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne połączenie kolorystyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie Kochana, koszule w kratę uwielbiam, a buciki cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Loving your top and accessories! <3

    Have a great day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny strój ;) świetne te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiem czym się tak podniecacie, zwykła koszula i standardowe buty...

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz;*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. cudnie wyglądasz! spodnie są przepiękne! ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem Ci, że oglądam te zdjęcia i wyglądasz jak nie Ty :) Świetna stylizacja i wspaniałe buty!

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula niesamowita, ja ostatnio wręcz przepadam za motywem kraty ;)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty i sponie super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  25. TOP skradł moje serducho, a wisiorek bombowy,
    uwielbiam ciężkie złote dodatki, nadają charakteru ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszula bardzo mi się podoba i ten naszyjnik świetnie pasuje do stylizacji z nią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostaw sobie te spodnie są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mam te buciki, mega wygodne <3 super stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja muszę w końcu zainwestować w jakieś adidasy ;) Świetnie wyglądasz! :) i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziś chciałabym pokazać Wam moją ulubioną koszulę! Zamówiona została Tu, a przesyłka była darmowa. Z tyłu jest lekko dłuższa, czyli to co ... ireebokclassic.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajna koszula :) sama miałam sobie zrobić tego typu zakup, niestety odstraszała mnie ich cena i to, że nie znalazłam takiej idealnej (połączenie kolorystyczne - wiem wybredna jestem) za którą dałabym takie pieniądze :D

    pozdrawiam serdecznie
    http://lusiax88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...