środa, 12 sierpnia 2015

Czarna koronkowa sukienka

W piątek nad ranem jadę na małe wakacje. Już nie mogę się doczekać, aż ponownie zobaczę Jezioro Białe ♥ Byłam tam już kilka razy, bywało, że co roku tam wracałam. Uwielbiam to miejsce, klimat i czystą wodę w której wieczorem pływają raki! Tak - miałam nawet okazję widzieć na własne oczy te małe stworzonka. Pogoda będzie doskonała, zapowiadają upały minimum do 20 sierpnia.

Sukienkę którą zobaczycie na poniższych zdjęciach lekko przerobiłam. W wersji pierwotnej miała duuuży dekolt, zresztą zobaczcie sami: TUTAJ. Koronkę wycięłam z bluzeczki w której i tak nie chodziłam. Dopasowała się idealnie. Tył sukienki za to jest mega ciekawy. Niebieskie szpileczki kupiłam na promocji. Wykonane z delikatnego zamszu, zapinane na złote zapięcie. Oryginalny obcas nie jest zbyt wysoki, przez co można w nich tańczyć całą noc. Cudowna bransoletka pochodzi od Pracowni Pauliny. Totalnym szokiem było dla mnie otworzenie paczki a w niej tyle pięknych rzeczy, że nie wiedziałam co pierwsze mam zakładać. Obecnie trwa konkurs z udziałem tego sklepu -dokładnie klik. Zapraszam Was!

SUKIENKA - Tutaj
BRANSOLETKI - PracowniaPauliny
BUTY - Tutaj


SUKIENKA - Tutaj
BRANSOLETKI - PracowniaPauliny
BUTY - Tutaj

________________________________________________________


Kolejną rzeczą jaką chcę Wam pokazać to szara narzutka zamówiona w tym sklepie - KLIK. Zamówiłam najmniejszy rozmiar, czyli S. Wydaje mi się jednak, że uszyta jest na miarę rozmiaru M. Jest dość wygodna i na obecny czas najlepiej sprawdza się z szortami. Te z poniższych zdjęć znalazłam w sh za, uwaga - 1 ZŁOTY ♥♥ Wygodne z dopasowującego się materiału. 
Białe slipony pokazywałam już na blogu. Podobne były nie dawno w stadivariusie, ja swoje kupiłam za niecałe 50 zł TU. Bluzeczka z cropp'a. Kupiona za 14 zł na wyprzedażach w lipcu. 

NARZUTKA - Tutaj
SZORTY - sh, podobne TU
T-SHIRT - cropp 
BUTY - Tutaj

NARZUTKA - Tutaj
SZORTY - sh, podobne TU
T-SHIRT - cropp 
BUTY - Tutaj

___________________________________



Inne konkursy -> www.facebook.com/KONKURSY-asistylee



35 komentarzy:

  1. Sukienka idealna na wesele :) udanego wypoczynku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Planuję w niej iść na jedno z wesel :) Dziękuję :* Było cudownieee!

      Usuń
  2. Świetnie przerobilas tą sukieneczke, wygladasz pieknie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Niestety dekolt był za duży bym mogła w niej chodzić... ;p

      Usuń
  3. przerobiona sukienka wygląda lepiej niż oryginał

    OdpowiedzUsuń
  4. A Ty jak zwykle wyglądasz pięknie :)
    Gratulacje dla Diany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka, poniższy zestaw również ładnie się prezentuje :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥2

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka, ostatnio moja koleżanka szukała koronkowej podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta polecam jak najbardziej, materiał jest świetny!!

      Usuń
  8. Piękne buty oraz sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, jeju i te lustro w twoim pokoju ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ta sukienka w oryginale miała faktycznie olbrzymi dekold

    OdpowiedzUsuń
  11. Totalnie zakochałam się w butach z pierwszej stylizacji!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  12. I nie wiem czy mój komentarz się dodał :(
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękna ta sukienka! cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie przerobilas sukienke :) zjawisko w niej wygladasz Milego wypoczynku :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Szpilki z pierwszej stylizacji przykuły moją uwagę. Wyglądają niesamowicie. :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni.

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Są baaardzo oryginalne a do tego wygodne :)

      Usuń
  16. Piękna sukienka i super bransoletka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...