poniedziałek, 28 września 2015

Narzutka khaki + wyniki

Dziś chcę Wam pokazać narzutkę, cienki płaszczyk, który nadaje się na dzisiejszą pogodę za oknem. Jeśli planuje ktoś z was kupić sobie taką lub podobną - zawsze bierzcie najmniejszy rozmiar! Ja zamówiłam S, a i tak wydaje mi się, że to duże M. Ogólnie jestem z niej zadowolona, lecz na dniach jeszcze bardziej ją zwężę i będzie ok. Czarne buty - sztyblety są całe z zamszu, a w środku mają skórzaną wkładkę. Zamek działa bez zarzutu, nic nie obciera. Dodatkowo na tej stronie jest rabat -35% na cały koszyk (a przesyłka jest darmowa). Torebka, chociaż wygląda na niedużą jest dość pojemna i bardzo wygodna. Tłoczone, czarne serduszka mega mi się podobają. Pokazywałam ją już w jednym z wcześniejszych wpisów, z pewnością jeszcze nie raz będę w niej chodzić. / Na końcu podałam wyniki dwóch konkursów! :*

Ps. Paznokcie robiłam sama! Ostatnio wkręciłam się w hybrydy, wygoda - ponieważ 2-3 tygodnie mam piękne i błyszczące pazurki i to za darmo. Fakt- czasowo schodzi dłuużej jak by ktoś robił ale i tak jestem zadowolona z efektów mojej pracy :)

Kto z was widział 'czerwony księżyc' nad ranem? Ja przebudziłam się około 4.30 i specjalnie podeszłam do okna, by na własne oczy to zobaczyć. Podobno następne takie zjawisko ma być dopiero w 2033 roku! 

NARZUTKA - Tutaj
SPODNIE - sh
BUTY - Tutaj
TOREBKA - Katherine.pl
NASZYJNIK - Tutaj
ZEGAREK - Daniel Wellington


NARZUTKA - Tutaj
SPODNIE - sh
BUTY - Tutaj
TOREBKA - Katherine.pl
NASZYJNIK Tutaj
ZEGAREK - Daniel Wellington



________________________________________________________


37 komentarzy:

  1. śliczna stylizacja :)
    gratuluje dla wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe połączenie,wyglądasz jak zwykle świetnie Asiu:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. cool casual look
    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpowiedzUsuń
  4. W tej stylizacji od razu w oko wpadła mi koszula. Jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi w oko od razu wpadła koszula. Jest fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. narzutka rzeczywiście bardzo ładna. dopełnia całość :) sama mam hybrydy i jest to świetne udogodnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Wygodna nie do opisania :) Paznokcie zawsze wyglądają świetnie, żadnych rozmazań, zatarć czy brzydkich odpryśnięć :)

      Usuń
  7. swietna narzutka! pieknie Ci w takim koku Kochana! ;)

    a w nocy to ja spałam jak zabita hihi ;) buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna narzutka, perełka całej stylizacji :) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny look:) bardzo fajną masz narzutkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz, cudny zegarekk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zegarek i ogólnie fajnie sama bym założyła

    OdpowiedzUsuń
  12. Obłędne zestawienie, a Twoje pazurki wprost rewelacja *.*

    Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej stylizacji wyglądasz obłędnie :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie dobrany strój!Zgodna z jesiennymi trendami ;) nosiłabym oj tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. torebeczka i oczywiście naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, a Ty jak zwykle cudownie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny zestaw, podoba mi się narzutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula w pepitkę i parka w kolorze khaki bardzo fajnie się ze sobą "zestawiły" :)
    Świetny look!
    Zajrzyj do nas:
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. sama mam hybrydki i mi się mega długo trzymają, minusem są jedynie odrosty :D
    super wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D Ale warto robić takie cudeńka na paznokciach :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...