środa, 14 października 2015

KONKURS - Wygraj 120 $ od Shein (czyli ponad 400 złotych)


W końcu konkurs na blogu! Wczoraj poinformowałam Was o tym rozdaniu, odzew był bardzo duży dlatego zapraszam każdego do wzięcia udziału, a zwycięzca z pewnością będzie bardzo zadowolony :) 
Do wygrania120 $ do wykorzystania w sklepie Shein
Na Polską walutę jest to ponad 400 złotych! 

Zgłaszać się może KAŻDY !  -  Wystarczy posiadać adres e-mail 

Wszystkie zgłoszenia będą przyjmowane pod TYM wpisem w komentarzach.






___________________________________________


OBOWIĄZKOWE ZASADY KONKURSU :

1) Zarejestruj się na stronie Shein:
Dokładnie klikając w poniższy link, który przekieruje Was od razu na stronę rejestracji/logowania. Wystarczy jedynie podać Twój adres e-mail

2) Jeśli chcesz polub Shein oraz Asistylee

Oraz wejdź w linki, zobacz co proponuję w poniższej liście.

3) Zostaw komentarz pod TYM wpisem z Twoim imieniem i adresem e-mail
(dokładnie tym samym z rejestracji!) Wzór zgłoszenia poniżej

4) Będzie mi miło jeśli poinformujesz swoich znajomych na fb o konkursie poprzez ten wpis - TUTAJ


DODATKOWO:

5) Zaobserwuj mój blog - asistylee.blogspot.com - (+1)
6) Obserwuj mój instagram  - instagram.com/asxaaa - (+1)
lub snapchat - asxaaa (+1)
7) Baner na blogu (+1)



____________________________


Wzór zgłoszenia : 

1) Imię i adres E-mail: 
2) Lubię Shein i asistylee jako: 
3) Poinformowałam o konkursie jako: 
4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): 
5) Baner na blogu: tak/nie + link

_______________________________


Zgłaszać się może KAŻDY !!! 

Osoba która wygra konkurs, zostanie przeze mnie poinstruowana jak dokładnie zamawia się na stronie. W razie problemów ze wszystkim pomogę, i wszytko wytłumaczę! :)

Czas trwania rozdania: od 14 października do 30 października 2015 roku. 

♥♥♥ Powodzenia ♥♥♥

__________________________________________________________________

Moje propozycje ubrań z SHEIN
Sprawdzajcie ile kosztują, i pomyślcie: Co najbardziej byście chcieli mieć z tej listy ?? 


1 - Czarna bluzka - TUTAJ
2 - Pędzle - TUTAJ
3 - Czarne szpilki - TUTAJ
4 - Naszyjnik - TUTAJ

5 - Miętowa parka - TUTAJ
6 - Pudrowa sukienka maxi - TUTAJ
7 - Czarne kozaki - TUTAJ
8 - Torebka - TUTAJ


9 - Szara bluza - TUTAJ
10 - Różowa parka - TUTAJ
11 - Biała torebka- TUTAJ
12 - Szare sztyblety - TUTAJ



SheIn -Your Online Fashion Coats


94 komentarze:

  1. 1) Imię i adres E-mail: laura.kotlinska.96@gmail.com Laura
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Darker Laura
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Darker Laura (oznaczenie w poscie)
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): Laura Kotlinska(blog) escbox(ig)
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  2. 1) Izabela, kisieel97@wp.pl
    2) Izabela Kopka
    3) Izabela Kopka
    4) snapchat izabelakopka
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  3. 1) Imię i adres E-mail: Alicja Biernat alajuchniewicz@o2.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Alicja Biernat
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Alicja Biernat https://www.facebook.com/biernatalicja/posts/949118305145191
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): NIE
    5) Baner na blogu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  4. 1) Imię i adres E-mail: Paulina , paulinakkk111@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Paulina Kuczyńska
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Paulina Kuczyńska
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): Blog: Paulina Kuczyńska , a instagram od dawna: paulinayya
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Małgorzata Grzyb email:
    piorun20122001@o2.pl
    2. Lubię Shein i Asistylee jako Małgorzata Grzyb
    3. Poinformowałam o konkursie jako Małgorzata Grzyb
    4. Obserwuję instagram jako gosia_______
    i snapchat jako tuptusiowalove

    OdpowiedzUsuń

  6. mię i adres E-mail: Nicole elena_vampires600@o2.pl
    Lubię Shein i asistylee jako: Nicole Cichopek od dłuższego czasu.
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): Nicole happy insta nicolecichopek od dłuższego czasu
    5) Baner na blogu: /nie
    http://nicole-500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chcecia wezme udzial w konkursie email aga0o@gazeta.pl Agnieszka Jabłońska instagram juz dawno obserwoje jako aga0o :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią birę udział w konkursie. Email aga0o@gazeta.pl instagram obserwoje jako aga0o 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. 1) Imię i adres E-mail: Katarzyna, katarzyna.garbarz@onet.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Katarzyna Garbarz
    3) Poinformowałam o konkursie jako: nie
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): aisakkkk
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  10. 1) Imię i adres E-mail: Bernadeta bernadetaaa@interia.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Bernadetta Bomba
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Bernadetta Bomba https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1717950521759153?pnref=story
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): -
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  11. 1) Imię i adres E-mail: Anna aniulaszydlowska@gmail.com
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Ania Szydłowska
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Ania Szydłowska
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): Ania Szydlowska
    5) Baner na blogu: tak https://plus.google.com/112952220619251256938/posts/QQSFaZkfxVJ

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Imię: Sylwia sylwiaciszekpost(at)gmail.com
    2. Lubię jako: Sylwia C.
    3. nie
    4. nie
    5. nie

    OdpowiedzUsuń
  13. 1) Imię i adres E-mail: Ada braggaxyz@gmail.com
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Ada Bury
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Ada Bury -> https://www.facebook.com/ada.bury.10/posts/450691208448136?pnref=story
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): Braggaxyz / braggaxyz
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Imię i adres e-mail:Magdalena magda170886@wp.pl
    2.Lubię Shein i asistylee jako:Magdalena Książek
    3.Poinformowałam o konkursie jako:Magdalena Książek
    4.Obserwuję bloga jako:Magdalena Książek
    Instagram jako:magi86
    5.Baner na blogu:NIE

    OdpowiedzUsuń
  15. 1) Imię i adres E-mail: Katarzyna kaja350@vp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Kasia Wierzba
    3) Poinformowałam o konkursie jako:Kasia Wierzba https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/1038932406158713
    4) Obserwuję blog Katarzyna Wierzba
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  16. 1) Imię i adres E-mail: fantaghiro@onet.eu
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Beata Korpecka Gardoń
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Beata Korpecka Gardoń
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): fantaghiro
    5) Baner na blogu: tak/nie + link-nie

    OdpowiedzUsuń
  17. 1) Imię i adres E-mail: marta marttoolla@gmail.com
    2) Lubię Shein i asistylee jako: marta sz
    3) Poinformowałam o konkursie jako: na fb mym wspanialym i G+
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): marttoolla
    5) Baner na blogu:nie

    OdpowiedzUsuń
  18. Imię: Iwona,
    email: iwonathestrokes@poczta.onet.pl,
    Lubię shein i Asistylee jako Iwona Zielecka,
    Poinformowałam jako: Iwona Zielecka,
    Obserwuję blog jako: iwona thestrokes
    Nie posiadam bloga (brak banera).

    OdpowiedzUsuń
  19. 1) Imię i adres E-mail: Karolina (kafcia93@wp.pl)
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Karolina Iza Bała
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Karolina Iza Bała https://www.facebook.com/Kafcia/posts/890670271020328
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): blog jako Kafcia baa, Instagram jako Kafci93
    5) Baner na blogu: tak/nie + link:NIE

    OdpowiedzUsuń
  20. 1) Żaneta/Janettt zguraj@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Żaneta Paulina Guraj
    3) Poinformowałam o konkursie jako: 
    Fb: Żaneta Paulina Guraj
    Google: Zaneta G
    Próbowałam na tweeterze, ale się nie udalo.
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): 
    Janetttq/xx19janettt92xx
    5) Baner na blogu: tak/nie + link (nie bardzo wiem o co chodzi, P.S. Na telefonie jestem) :(

    Pozdrawiam i powodzenia wszystkim. :* :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 1) Imię i adres E-mail: Karolina (pasjecaroline@gmail.com)
    2) Lubię Shein i asistylee jako : Karolina Kubicka
    3) Poinformowałam o konkursie jako : Karolina Kubicka https://www.facebook.com/asiicreativediy/photos/a.158641051007901.1073741845.100504700154870/418670385004965/?type=3&pnref=story
    4) Obserwuję blog / instagram : pasjeCaroline / pasjeCaroline

    OdpowiedzUsuń
  22. 1) Imię i adres E-mail: Sylwia lukaszsylwia1@op.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Sylwia Smolińska
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Sylwia Smolińska
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): Sylwia Smolińska/ sylwia_0311
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  23. 1) Imię i adres E-mail: Karolina, katia3455_13@tlen.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Karolina Mielniczuk
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Karolina Mielniczuk
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): Karolina Mielniczuk(blog), Ppinkie_pie (insta)
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  24. 1) Imię i adres E-mail:Adriana, adriana360@interia.pl 2)Lubię Shein i asistylee jako :Adriana Schenk 3)Poinformowałm o konkursie jako Adriana Schenk 4)Obserwuję blog , (NICK):Adriana Schenk(blog) 5)Baner na blogu :nie

    OdpowiedzUsuń
  25. 1) Imię i adres E-mail: Krystyna kmaszkowska@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Krystyna Maszkowska
    3) Poinformowałam o konkursie jako:Krystyna Maszkowska https://www.facebook.com/asiicreativediy/photos/a.158641051007901.1073741845.100504700154870/418670385004965/?type=3&theater
    4) Obserwuję blog jako Krystyna Maszkowska
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  26. 1) Imię i adres E-mail: paulina linka132@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: paulina jatczak
    3) Poinformowałam o konkursie jako: paulina jatczak
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): linka1312
    5) Baner na blogu:nie

    OdpowiedzUsuń
  27. 1) Imię i adres E-mail: Aneta anetazola1992r@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Adam Aneta Myśliwiec
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Adam Aneta Myśliwiec
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): blog - aneta myśliwiec
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  28. Nina e-mail: nina_krawczyk@wp.pl
    na fb Nina Krawczyk
    :)

    OdpowiedzUsuń
  29. 1) Imię i adres E-mail: Elżbieta etrocewicz@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Elżbieta Trocewicz
    3) Poinformowałam o konkursie jako: https://www.facebook.com/elzbieta.trocewicz/posts/754693414657498?pnref=story
    4) Obserwuję blog (NICK): Elżbieta Trocewicz
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  30. 1) Imię i adres E-mail: Kinga, lady96_13@o2.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Kinga Szweda
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Kinga Szweda
    4) Obserwuję instagram , (NICK): kinga_szweda
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  31. 1) Imię i adres E-mail: Sylwia Bomba, sylviaaa100@interia.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Sylvia Bomba
    3) Poinformowałam o konkursie jako: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/460588907479783
    4) Obserwuję blog : Sylwia Bomba
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  32. 1) Imię i adres E-mail: Anna Anna.pasieczna@o2.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: https://www.facebook.com/anna.pasieczna
    3) Poinformowałam o konkursie jako: https://www.facebook.com/anna.pasieczna
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): blog- Anna Pasieczna
    5) Baner na blogu: tak/nie + link- udostępniłam :https://plus.google.com/101180459067788970186/posts/XEZdZNhuFUA

    OdpowiedzUsuń
  33. 1) Imię i adres E-mail: Dorota dorotaciecholinska@interia.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Dorota Ciecholińska
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Dorota Ciecholińska
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): blog - Dorota Ciecholińska / instagram - dorota061992
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  34. 1.5anett5@gmail.com
    2. Lubię shein jako : Aneta Łukańko
    3. poinformowałam o konkursie jako Aneta Łukańko
    4.instagram ;anetttaa
    5. Baner nie

    OdpowiedzUsuń
  35. 1) Imię i adres E-mail: Kasia kaskosek.k@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Kasia Kot
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Kasia Kot na FB https://www.facebook.com/kaskosek/posts/1508851779437834 i zaprosiłam znajomych w komentarzu do postu konkursowego :-)
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): blog jako Kasia Kot, insta jako kacha_kot
    5) Baner na blogu: nie mam bloga, udostępniłam na FB :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Imie i adres E-mail; kuczynskap@o2.pl
    Lubie Shein i asistylee jako; Paulina Kuczyńska

    OdpowiedzUsuń
  37. 1) Imię i adres E-mail: Ksenia, edstar8@wp.pl

    2) Lubię Shein i asistylee jako: Ksenia Kruk

    3) Poinformowałam o konkursie jako: Ksenia Kruk

    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): obserwuję blog jako: Ksenia Kruk, ig: wpistaktyczny, snapchat: kseniula

    5) Baner na blogu: tak/nie + link: nie

    OdpowiedzUsuń

  38. 1) Imię i adres E-mail: Karolina karinka2110@o2.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Karolina Podkowinska
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Karolina Podkowinska na FB https://www.facebook.com/karolina.podkowinska
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): Blog jako Karolina P. (podkowaa.blogspot.com) i IG jako podkowinska.ka
    5) Baner na blogu: TAK (podkowaa.blogspot.com)

    Ta różowa parka jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak nie mam fb ani insta to jak mogę zgłosić się w konkursie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzez adres e-mail :) Trzeba się zarejestrować, poprzez link który jest podany wyżej - wpisujesz tylko to i koniec. Tez sam e-mail z rejestracji wpisujesz, tutaj w komentarzu i piszesz czy zrobiłaś/eś coś ponad. Inne rzeczy jak fb czy instagram to dodatkowe szanse :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :*

      Usuń
  40. 1) Imię i adres E-mail: akasicaa@gmail.com
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Kasia Pawlik
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Kasia Pawlik na fb
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): Nie
    5) Baner na blogu: tak/nie + link : Nie

    OdpowiedzUsuń
  41. 1.Imię i adres E-mail to Gosia, 19gosiaczek83@wp.pl 2.Lubię Sheini Asistylee jako.Małgorzata Goławska 3.Poinformowałam o konkursie jako: Małgorzata Goławska na FB https://www.facebook.com/gosia.gonia.31/posts/994886130568027?pnref=story 4.Instagram NIE posiadam . 5 Baner :Nie

    OdpowiedzUsuń
  42. 1) Imię i adres E-mail: Dagmara, dagmarka.m@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Dagmara Marut
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Dagmara Marut na FB
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): blog jako dagmarka, a Instagram dagmarka2311
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  43. Dorota Tyburska, dorusiatyb85@op.pl, lubię jako Dorota Tyburska, poinformowałam o konkursie, obserwuje jako Dorota Tyburska, baner na blogu nie

    OdpowiedzUsuń
  44. Imię i adres E-mail: ANETA -awpaluch@op.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: ANETA PALUCH
    3) Poinformowałam o konkursie jako:ANETA PALUCH na FB
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): blog jakO aneta paluch
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  45. 1) Imię i adres E-mail : Milena, milenka3257@gmail.com
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Milena Bogusz
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Milena Bogusz na fb
    4)Obserwuję blog/instagram milencza/milencza
    5)Baner na blogu: tak - milencza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. 1) Imię i adres E-mail: Edyta, edyta_rozek566@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Edyta Rożek
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Edyta Rożek
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): Edyta Rożek
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  47. 1) Kasia, prada1990@vp.pl
    2)Lubię shein i asistylee jako: The Katies Wardrobe
    3) poinformowałam na Fb jako The Katies Wardrobe
    4)Obserwuję bloga,fb i instagram jako: Katies
    5)baner na blogu tak : http://thekittieswardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. 1) Imię i adres E-mail: Sabina, sabinkaemm@gmail.com
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Sabina Matusik
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Sabina Matusik https://www.facebook.com/sabinka.em/posts/1637522923190461?pnref=story
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): Sabina eM / xsabina1
    5) Baner na blogu: tak http://123binka.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  49. 1) Imię i adres E-mail: Agnieszka agnieszkawinciorek92@gmail.com
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Agnieszka Winciorek
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Agnieszka Winciorek https://www.facebook.com/agnieszka.winciorek.9/posts/1637344313149307?pnref=story
    4) Obserwuję blog i instagram, (NICK): Agnieszka Winciorek i agnieszkawinciorek
    5) Baner na blogu: tak http://pielegnacyjnarewolucja.blogspot.com/
    Zaprosiłam znajomych na fb ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. 1) Imię i adres E-mail: Paulina Chojnacka (Cyran), pcyran6@gmail.com
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Paulina Chojnacka (Cyran)
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Paulina Chojnacka (Cyran) https://www.facebook.com/paulina.cyran.3/posts/781944465265018
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): nie
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  51. omnomnomnonmnonm <3 już mam upatrzone swoje cuda cudeńka


    1) Imię i adres E-mail: Wiola w_dzieciol@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Wiola Dzięcioł
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Wiola dzięcioł (facebook)
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): blog - Wioletta Dzięcioł
    5) Baner na blogu: tak/nie + link: NIE

    OdpowiedzUsuń
  52. 1) Imię i adres E-mail: Magdalena madzia3991@interia.eu
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Magda Jezierska
    3) Poinformowałam o konkursie jako: nie
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): gfc madzia, instagram madziami93
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  53. 1) Imię i adres E-mail: Ewa, almita@op.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Ewa M.
    3) Poinformowałam o konkursie jako: nie
    4) Obserwuję blog / instagram: blog - Ewa Mmm
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  54. 1) Imię i adres E-mail: Joanna, asia.naumowicz@gmail.com
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Joanna Naumowicz
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Joanna Naumowicz (udostępnienie na facebooku)
    4) Obserwuję blog (NICK): divinite
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  55. 1) Imię i adres email Sabrina sabrinka415@gmail.com
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Sabrina Kowalecka
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Sabrina Kowalecka
    4) Obserwuję blog sabrinka415@gmail.com i instagram sabrinaa1415k
    5) Baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  56. 1) Imię i adres E-mail: Bernadetta juliazwerony29@onet.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Bernadetta Julia
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Bernadetta Julia https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=152115481807126&id=100010260245435
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): NIE
    5) Baner na blogu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  57. 1) Karolina cysewska.karolina@gmail.com
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Karolina Anna
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Karolina Anna
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): nie mam bloga ani smartfona
    5) Baner na blogu: nie prowadzę bloga :(

    Czerwona spódnica w żaby <3

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. 1) Imię i adres E-mail: Kamila, e-mail: gimisutri@gmail.com
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Kamila Gawrońska
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Kamila Gawrońska na facebooku
    4) Obserwuję blog (NICK): Gimi
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  59. 1) Imię i adres E-mail: Patrycja, patka1114@o2.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Patrycja Kowalewska
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Patrycja Kowalewska https://www.facebook.com/patrycja.kowalewska.963/posts/932388303499985?pnref=story
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): Kobiecy Żywioł, @kobiecyzywiol
    5) Baner na blogu: tak http://pstrysia1114.blogspot.com/

    <3

    OdpowiedzUsuń
  60. 1) Imię i adres email Katarzyna kasza8@autograf.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Katarzyna Hospod
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Katarzyna Hospod
    4) Obserwuję blog jako http://iambivalent.blog.onet.pl/
    5) Baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  61. 1) Imię i adres E-mail: Zofia, zochazocha64@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Zofia Alicja Tomalska
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Zofia Alicja Tomalska
    4) Obserwuję blog jako kwiatowa isaura
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  62. 1) Imię i adres E-mail: Karolina, bozus12@op.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Karolina Budasz
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Karolina Budasz na fb
    https://www.facebook.com/bozena.annaj/posts/431421927055261?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  63. 1) Imię i adres E-mail: Edyta, edytaa_90@o2.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Edyta Adalik
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Edyta Adalik
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): - NIE
    5) Baner na blogu: tak/nie + link - NIE

    PS: Linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  64. 1) Imię i adres E-mail: Natalia, nr104@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Natalia Rzepka
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Natalia Rzepka
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): blog: nr147
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  65. 1) Imię i adres E-mail: Iwona iwoniurkaa@interia.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Iwona Motak
    3) Poinformowałam o konkursie jako:
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK):
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  66. 1) Imię i adres E-mail: Emanuela emibloguje@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: emibloguje
    3) Poinformowałam o konkursie jako:
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): emibloguje
    5) Baner na blogu: tak http://emibloguje.blogspot.com/p/blog-page_31.html

    OdpowiedzUsuń
  67. 1) Imię i adres E-mail: dondawid@op.pl Dawid
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Dawid Jurkiewicz
    3) Poinformowałam o konkursie jako: https://www.facebook.com/dawid.witam/posts/410244945833231
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): ---
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  68. 1) Imię i adres E-mail: Elżbieta lizzie@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Elżbieta Świtulska
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Elżbieta Świtulska
    4) Obserwuję blog / instagram: lizzie33333
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  69. 1) Imię i adres E-mail: Agata, pinklipstickmua@gmail.com
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Agata Cz.
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Agata Cz.
    4) Obserwuję blog: Pink Lipstick
    5) Baner na blogu:nie

    OdpowiedzUsuń

  70. 1) Imię i adres E-mail: Kamila, kama.g.13@onet.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Kamila Greszczeszyn
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Kamila Greszczeszyn
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): Kamila Greszczeszyn/ greszczeszynka
    5) Baner na blogu: nie, udostępniłam na FB; https://www.facebook.com/kamila.greszczeszyn/posts/796421767142054?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  71. 1) Imię i adres E-mail: Joanna, JoannaWalczyk@interia.eu
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Joanna Magdalena Walczyk
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Joanna Magdalena Walczyk
    4) Obserwuję blog : Joanna Walczyk
    5) Baner na blogu: nie udostępniłam na FB; https://www.facebook.com/madzia.madziusia/posts/1659140814332496

    OdpowiedzUsuń
  72. 1) Imię i adres E-mail: Bożena, pudelko93@o2.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Bożena Jot
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Bożena Jot
    4) Obserwuję blog : ---
    5) Baner na blogu: nie udostępniłam na FB; https://www.facebook.com/bozena.jott/posts/1701349466761510

    OdpowiedzUsuń
  73. 1) Imię i adres E-mail: Ania, delma321@interia.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Ania Pudełko
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Ania Pudełko
    4) Obserwuję blog: nie
    5) Baner na blogu: nie udostępniłam na FB; https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1677232332491457&id=100006141180376&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  74. 1) Imię i adres E-mail: Angelika pysiunia212@interia.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Angelika Święch
    3) Poinformowałam o konkursie jako:
    4) Obserwuję blog : pysiunia212
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  75. 1) Karolina karolinakryza@gmail.com
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Karolina Kryza
    2) Poinformowałam o konkursie jako: nie działa mi link :(
    4) Obserwuje blog jako : Karolina Kryza instagram/snapchat jako : kryzowa
    5) Baner na blogu : nie

    OdpowiedzUsuń
  76. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=482163201954460&id=100004823536530
    gfc,fb daniel adrian
    lautarescudaniel@yahoo.com
    name lautarescu daniel

    OdpowiedzUsuń
  77. https://www.facebook.com/ion.oprea.501/posts/912769842136393
    gfc si fb ion oprea
    sukru_f@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  78. https://www.facebook.com/adriana.lautarescu/posts/816776161778931
    gfc,fb ,name adriana lautarescu
    lautarescuadriana@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  79. ioana alexandrescu29 października 2015 20:14

    https://www.facebook.com/ioana.alexandrescu.3/posts/849501351835644
    gfc,fb ioana alexandrescu
    ungureanuioana47@yahoo.com
    name ungureanu ioana

    OdpowiedzUsuń
  80. 1) Name and E-mail address: Marina Sarcevic masha87bp@gmail.com
    2) I like Shein and asistylee as: Nina Ninjic

    3) I announced the contest as:
    4) I watch blog / instagram, (NICK): Marina Š . instagram: @masha87bp
    5) Banner on the fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100008498225208

    OdpowiedzUsuń
  81. dorusiatyb85@op.pl, obserwuje jako Dorota Tyburska, lubię jako Dorota Tyburska, poinformowałam o konkursie znajomych

    OdpowiedzUsuń
  82. 1) Imię i adres E-mail: Joanna joasia_home@poczta.onet.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: https://www.facebook.com/joanna.wiater.5
    3) Poinformowałam o konkursie jako: https://www.facebook.com/joanna.wiater.5
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): Studio 52
    5) Baner na blogu: tak/nie + link Nie

    OdpowiedzUsuń
  83. E-mail: saki26@yahoo.com
    FB: Irena Mat
    GFC: Sa Ki
    FB share: https://www.facebook.com/sa.ki.7505/posts/1911507272408465?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  84. 1) Imię i adres E-mail: Karolina kkaarrcciiaa17@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Karolina Borowska
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Karolina Borowska
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): Blog - Karolina Borowska Instagram - kkaarrcciiaa18
    5) Baner na blogu: tak/nie + link NIE

    OdpowiedzUsuń
  85. Imię i adres E-mail: Angelika angelika.siudem@onet.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Angelika Siudem https://www.facebook.com/angelika.siudem
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Angelika Siudem https://www.facebook.com/angelika.siudem
    4) Obserwuję blog : Angelika Siudem
    5) Baner na blogu: tak/nie + link Nie

    OdpowiedzUsuń
  86. 1) Imię i adres E-mail:Marta marta.jedrusiak@onet.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: https://www.facebook.com/marta.hes
    3) Poinformowałam o konkursie jako: https://www.facebook.com/marta.hes
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): matra matruu/ marta hes
    5) Baner na blogu: tak/nie + link Nie

    OdpowiedzUsuń
  87. 1) Imię i adres E-mail: Marta mara180893@gmail.com
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Marta Nowakowska
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Marta Nowakowska
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): nie
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  88. sylwia9291@o2.pl sylwia mosior

    OdpowiedzUsuń
  89. 1) Imię i adres E-mail:Marta Dacewicz busz111@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: https://www.facebook.com/marta.kowalska.18 - Marta Dacewicz
    3) Poinformowałam o konkursie jako: https://www.facebook.com/marta.kowalska.18 - Marta Dacewicz
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): Marta Kowalska
    5) Baner na blogu: tak/nie + link Nie

    OdpowiedzUsuń
  90. 1) Imię i adres E-mail: Klaudia, klaudia.piwek1990@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: Klaudia Piwek (Ruczko)
    3) Poinformowałam o konkursie jako: Klaudia Piwek
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): nie mam takiej możliwości
    5) Baner na blogu: tak/nie + link: nie, ale udostępniłam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  91. 1) Imię i adres E-mail: linka132@wp.pl
    2) Lubię Shein i asistylee jako: paulina jatczak
    3) Poinformowałam o konkursie jako: paulina jatczak
    4) Obserwuję blog / instagram, (NICK): linka1312
    5) Baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  92. 1. Imię i adres Email:Karolina, malyszkokarolina@tlen.pl
    2. Lubię shein i asistylee jako: Karolina Małyszko
    3. Poinformowałam o konkursie jako: Karolina Małyszko
    4. Obsrrwuję insta jako: soulless9
    5. Baner na blogu: nie
    :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...