poniedziałek, 23 listopada 2015

Brązowa kurtka na zimę


W dzisiejszym wpisie chcę Wam pokazać kurtkę - brązową, ocieplaną ramoneskę zasuwaną pod samą szyję. Na jesienno-zimowy czas będzie idealna. Dość ciepła, lecz na minusowe temperatury raczej nie będzie się nadawać. Dużym plusem jest to, że chroni przed wiatrem, a materiał nie przemaka. Spodnie - ciemno-niebieskie jeansy również są nowością. Rozciągają się i dopasowują, jak zwykle trzeba było lekko zwęzić nogawki by były dużo bardziej przylegające. Ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona! Torebkę już pokazywałam na blogu; kosztowała około 15zł, a jakość jest całkiem niezła. Czarne botki są ulubionymi na obecny czas. MEGA, mega wygodne; nie czuć obcasa a co najważniejsze pasują zarówno do spodni, spódniczek jak i sukienek. Biała bluzka z koronkowym wykończeniem jest bawełniana. 

kurtka - TUTAJ
buty - born2be
spodnie - TUTAJ
torebka - dresslink.com
bluzka - Choies
zegarek - Katherine.pl
bransoletki - PracowniaPauliny


Dostaję dość dużo pytań na temat moich WŁOSÓW

Podkręcam je zawsze na prostownicy. Obecnie używam z firmy Remington. Jeśli chodzi o utrwalenie - tylko lekko lakierem nivea (04) blask i objętość. Nie skleja włosów, z łatwością mogę je rozczesać i ponownie ułożyć. 



kurtka - TUTAJ
buty - born2be
spodnie - TUTAJ
torebka - dresslink.com
bluzka - Choies
zegarek - Katherine.pl
bransoletki - PracowniaPauliny

__________________________________________


 Rozdanie numer 1 --> TUTAJ

 Rozdanie numer 2 --> TUTAJ


______________________________________

Na stronie -> KLIK jest wiele promocji! ♥ Czarny piątek coraz bliżej!



20 komentarzy:

  1. kurtka jest świetna! ma piękny odcień brązu :) ślicznie kochana, jak zawsze zresztą! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kurteczka ;) u mnie relacja z Fashion Weeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka i buty super! :) Całość na 5+ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka super !

    ______________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle rewelacyjna stylizacja ;) co byś nie ubrała zawsze wyglądasz ślicznie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane, świetna jest ta kurtka!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle świetny zestaw! Ale to, co jeszcze mnie urzekło to Twoje włosy! Same Ci się tak układają, czy robisz te fale jakimś sposobem? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te buty ;) mam je i sa mega wygodne :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurteczka jak najbardziej Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka jest fantastyczna :) A buciki mam, są super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczna jesteś, super się ubierasz!
    obserwujemy?
    KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna torebka, sama się nad nią zastanawiałam ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo ja miło zobaczyć tą kurtkę na żywo, bo gdy jeszcze ja ją zamawialam, na żadnym z blogów jeszcze nie widzialam- także trochę tak w ciemno, bo wiadomo jak to z tymi ich ciuchami czasami bywa :P
    super jest ! mam nadzieję, że kurier z moją pojawi się już na dniach :)

    piękne pazurrrrki <3

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękny kolor ma ta kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...