czwartek, 26 listopada 2015

Czerwona kurtka & szalik w kratę + wyniki


Jutro rano wybieram się do Zakopanego, jeszcze nie jestem spakowana; nawet nie wiem co dokładnie zabrać. Hotel w którym spędzę weekend odwiedzę pierwszy raz,  dokładnie www.stamary.pl. Wydaje się jak najbardziej OK, a opinie które spotkałam w większości były pozytywne. Z pewnością na snapchacie: ASXAAA, pokażę co będę robić przez ten czas. A może ktoś z Was tam był?? ;) Piszcie!

W dzisiejszym wpisie główną rolę odgrywa szal - dłuuugi na wzór kraty Burberry, MEGA ciepły i przyjemny w dotyku. Od pierwszego dnia kiedy się u mnie pojawił, zakładam go niemalże wszędzie. Kolory pasują praktycznie do każdego płaszczyka i kurtki; uwielbiam takie wielofunkcyjne rzeczy. Czerwona kurtka również jest nowością. Lekka, ciepła, posiada kaptur oraz zasuwane kieszenie. Jest uszyta na wzór niebieskiej - którą pokazywałam w jednym z wcześniejszych wpisów. Czarne botki są z merg.pl. Wygodne, nic nie obciera, pasują do wszystkiego. Przetańczyłam w nich już kilka imprez, zdarzyło mi się również pokonać w nich dłuższy dystans wieczorową porą - i tu również spisały się na medal. Srebrna bransoletka to moja perełka wśród biżuterii, spersonalizowana i wyjątkowa. Na końcu wpisu znajdziecie WYNIKI!

szalik w kratę - TUTAJ
srebrna bransoletka - Soufeel
kurtka - TUTAJ
buty - Merg.pl
koszula - CHOIES
torebka - Shein
spodnie - Shein
bransoletki - Handmade Hell Mouse


szalik w kratę - TUTAJ
srebrna bransoletka - Soufeel
kurtka - TUTAJ
buty - Merg.pl
koszula - CHOIES
torebka - Shein
spodnie - Shein
bransoletki - Handmade Hell Mouse

_____________________________________________________________





23 komentarze:

  1. Świetny zestawik! Uwielbiam koszule w kratę! ;)
    W czerwonym Ci do twarzy ;)
    PS. Udanego wypadu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość prezentuje się na Tobie super, szal sama bym taki sobie sprawiła, piękna bransoletka a pazury boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się koszula :)

    ____________________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo a ja do Zakopanego wybieram się w poniedziałek:D cudownie wyglądasz! piękna stylizacja:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie szale :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cały czas zachwycam się twoimi włosami ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo prezyjemny look. podobasz mi się w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  9. W Zakopanem byłam tylko raz i nie znam tego hotelu. :/ udanego wyjazdu ;*

    Piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę koniecznie kupić sobie koszulę w kratę ;)
    boski szal i butki!

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczna, zazdroszczę .. wszystkiego!
    obserwujemy?
    mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten szalik mi sie bardzo podoba ! Sama szukam dla siebie teraz szalika wiec obecnie zwracam najwieksza uwage na to :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorystycznie mistrzowsko, koszula extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty i torebka śliczne! :)

    Zapraszam na nowy post http://justmakeyourstyle.blogspot.com/2015/11/dressgal-wishlist.html (zachęcam do klikania w linki) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja, podobają mi się takie kurteczki, ja mam w mojej szafie taką w kolorze czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kratę Burberry :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana i jak się udał weekend? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było wspaniale! :* Między innymi zaręczyny na Kasprowym :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...