sobota, 7 lutego 2015

Biała bluza i pastelowe kwiaty



Jutro wolny dzień, a w piątek kolejny egzamin... Sesja! Nic nie da rady zrobić. U mnie za oknem resztki śniegu, mokro i coraz bardziej szaro, nie lubię takiej zimy! 

Jeśli chodzi o ubrania - głównie chcę wam pokazać prześliczną białą bluzę która jest połączona z siateczką w kwiaty. Gdy pierwszy raz zobaczyłam ją na stronie TUTAJ, zamówiłam bez wahania :) Rozmiar (M) przyszedł w sam raz, jak to bluza musi być lekko luźna. Pierwsza przymiarka lekko mnie zniechęciła, ponieważ troszkę gryzły 'wewnętrzne szycia' postanowiłam nosić pod nią jakąś cienką bluzkę, i teraz jest wszystko OK. Z pewnością będzie mi długo służyć :) 
Nowością jest również bransoletka i pierścionek KLIK (komplet). Całość kosztowała w granicach 6 zł, a dopełnieniem było cudowne pudełeczko (dodatek) w którym teraz mogę przechowywać takie skarby. 



BLUZA - Tutaj [cena, cena]
SPODNIE - Bershka (obecna kolekcja) - 50zł
BRANSOLETKA - Tutaj [cena]  ;  PIERŚCIONEK - Tutaj [cena]
OKULARY - giantvintage.com [cena]



Przepiękne pudełeczko to opakowanie bransoletki i pierścionka które nie dawno zamówiłam. 
Koszt - ok. 6 zł! ♥

BRANSOLETKA - Tutaj [cena
PIERŚCIONEK - Tutaj [cena]




Kilka słów chciałabym napisać o okularach które zobaczycie na poniższych zdjęciach. 
I TUTAJ OGROMNY SZOK !
Okulary z  www.giantvintage.com (Los Angeles, Kalifornia) wysłane zostały 18 stycznia, a już 26 stycznia były u mnie! ♥♥ Nie spodziewałam się tak szybkiej i bezproblemowej dostawy. 

Bardzo miłe zaskoczenie :) W paczce znalazłam również małe dodatki w postaci słodyczy oraz firmowe naklejki. 
Nie jest to oczywiście jedyna para z tego sklepu, nie długo pokażę resztę. Ale właśnie TE okulary stały się ulubionymi :)


OKULARY - giantvintage.com [cena]


 BLUZA - Tutaj [cenacena]
SPODNIE - Bershka (obecna kolekcja) - 50zł
BRANSOLETKA - Tutaj [cena]  ;  PIERŚCIONEK - Tutaj [cena]
OKULARY - giantvintage.com [cena]





____________________________________________________





A na miłe zakończenie dnia mam wyniki KONKURSU, w którym wygrała Pani Żaneta! :)


83 komentarze:

  1. Bardzo spodobała mi się buza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary i biżuteria świetne. Stylizacja również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz i okulary mega Ci pasują! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary są cudne, i przesyłka ekspresowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzeczka jest piękna! ;-) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tych zdjęciach w okularach przypominasz mi jakaś aktorkę, ale nie wiem jak się nazywa ;o :D :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz, a do tego fajna wygodna stylizacja :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta bluza, pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Okulary idealnie Ci pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza jest śliczna ale to gryzienie by mnie wykończyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ubiorę pod spód jakąś bluzeczkę jest ok :)

      Usuń
  11. Urzekła mnie biżuteria i te Extra okulary , bluzka klasa :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluza i.okulary ;) a zestaw biżuterii super chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna jest ta bluza :)
    ps. uwielbiam Cię w tej różowej kurtce, na nagłówku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza genialna ! :) Świetna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ;-) fajna delikatna biżuteria ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest ta bluza sama się na nią czaiłam kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię tą bluzę, jednak szybko się brudzi...

      Usuń
  17. A skąd buty?

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka śliczna ta bluza *,* świetnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna bluzka i cudowny makijaż <3 obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzeczka bardzo kobieca.
    Tez taka sobie sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluza śliczna! Biżuteria bardzo mi się podoba ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa ta bluza i piekna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna jest ta bluzeczka;-) piękną biżuterię wybrałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna jesteś :) piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluza jest super, a dzięki okularkom wyglądasz bardzo stylowo :)Pozdrawiam Asia K. z fp.

    OdpowiedzUsuń
  26. cały zestaw prezentuje się genialnie!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super Elegancja :)

    Teresa Soroka.

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pasują Ci różowe odcienie w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna bluzeczka i biżuteria :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna bluza i bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  32. Tez czekam na okulary od nich hehe powinny niebawem dojść :)
    A co do bluyzy nie mam pojęcia jak ją założyłaś :D ja zamówiłam ją dla siostry ale ją bardzo drapała, jak ją zobaczyłam to rzeczywiście była okropna, też jej nie załozyłam nawet :P jak dla mnie jest okropna pod względem szycia, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest spoko, lubię ją :) faktycznie troszkę drapie.. ale wystarczy jakaś bluzeczka pod spodem i jest ok :)

      Usuń
  33. The game offers 5 totally different modes — Free for All, Final Man Standing,
    Group Deathmatch, Assault & Defend and Demolition — annd eleven completely different mapls on which to play.


    Also visit my blog redd crucible 2 hack ()

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo dziękuję za wygraną :) ale się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Asiu wyglądasz pięknie! Idealnie pasuje do Ciebie różowa pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz, okulary i bluzeczka są super. :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni!

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczna jest ta bluzka :]

    OdpowiedzUsuń
  38. Elegancka Bluzeczka <3 Extra i Te Okulary :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  39. bluza prześliczna! :) a okulary jeszcze lepsze, pozdrawiam! :) obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko mi się kochana jak zwykle podoba,śliczne masz butki:):*

    OdpowiedzUsuń
  41. Hi everyone, it's my first pay a visit at this web page, and article is in fact fruitful for me, keep up posting these content.


    Also visit my weblog; Hemorrhoid No More Download

    OdpowiedzUsuń
  42. Hі there! This article could not be written any better!
    Going through thіs article reminds me of my pгevious roommate!

    He continually keрt ρreaching about thіs. I will send this article to him.
    Pretty sure he's going to have a grеat read.
    Thanks for sҺaring!

    My homepage; rtml programming

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja, pięknie się prezentujesz ;)
    Pozdrawiam, http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaka Ty śliczna :)

    Pozdrawiam :*

    http://madicblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Great information. Lucky me I came across your site
    by accident (stumbleupon). I've saved as a favorite for later!


    Take a look at my blog CarrolTReola

    OdpowiedzUsuń
  46. Hello there I am so glad I found your weblog, I really found
    you by error, while I was looking on Yahoo for something else, Regardless I am here now and
    would just like to say kudos for a tremendous post and a all round thrilling blog (I also love the theme/design),
    I don't have time to go through it all at the minute but I have saved it and also added in your RSS feeds, so when I have
    time I will be back to read more, Please do keep
    up the awesome work.

    Feel free to surf to my web page LeanoraSBilden

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...