wtorek, 29 marca 2016

BOMBER JACKET

BOMBER JACKET to must have tej wiosny! Tą z poniższych zdjęć zamówiłam już jakiś czas temu, nie dawno dopiero do mnie dotarła w rozmiarze S. Rozmiarówka z pewnością zaniżona - zawsze kupuję ubrania M, ale po wymiarach podanych na stronie wzięłam mniejszą. Ciepła, przyjemna w dotyku; pod spodem ma dodatkową podszewkę. Jest to jeden z lepszych zakupów w ciągu ostatnich miesięcy! POLECAM ♥
Biała koszula pochodzi z Lidl POLSKA, z kolekcji Esmara. Kosztuje 59 zł, materiał jak najbardziej godny polecenia. Jestem z niej baaaaaardzo zadowolona, z pewnością przyda mi się na wiele okazji. Przy mankietach oraz obok szyi widnieje ozdobny, szaro-biały materiał. Sprawdzajcie gazetkę i stacjonarne sklepy, ponieważ było aż kilkanaście wzorów i kolorów do wyboru!

Święta, święta i po świętach! Przeminęły bardzo szybko, pogoda za to udała się fantastycznie! Jak Wy spędziliście ten czas? Rodzinnie, aktywnie czy biernie w domu? Piszcie! ♥

kurtka TUTAJ   
koszula - Lidl 
 torebka Romwe  
 bransoletki - BransoletkowaMagia


kurtka TUTAJ   
koszula - Lidl 
 torebka Romwe  
 bransoletki - BransoletkowaMagia

______________________________________________________________





24 komentarze:

  1. lidl ma aprwde fajne ciuszki i bieliznę :>

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu kłamiesz odnośnie swoich rozmiarówek? przecież to nic złego jakbyś napisała, że nosisz spodnie w rozmiarze L. masz fajną kobiecą figurę, ale niezbyt wiarygodnie brzmi, gdy piszesz, że ta bomberka jest oversize. owszem wygląda na S, ale wydaje się za mała, a nie "luźna". zastanawiam się też, czy czytasz swoje wpisy przed publikacją, ponieważ robisz tyle błędów ortograficznych jak i językowych, że aż oczy bolą. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja u mnie również pojawił się post z BOMBER JACKET w wolnej chwili zapraszam serdecznie :) http://camodja.blogspot.com/2016/03/bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna koszula
    bardzo podoba mi się ten zestaw
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  5. No i trafiłam na kurtkę której tak długo szukałam :) kolor idealny, długość też.
    Świetnie w niej Kochana wyglądasz.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że są takie osoby jak Pani, które doradzają jak dobrze wyglądać. w tej stylizacji się zakochałam, jest ekstra! Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wygladaSZ! a kurka świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bomberki mi się bardzo podobają ostatnio. Sama jednak wybrałabym czarną, bo łatwiej jest mi po prostu dobrać do tego jakąś stylizację. xd Dawno tu nie byłam i widzę, że zmieniłaś tło na zdjęciach. :D

    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  9. urocza kurteczka !

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula rewelacyjna, sama szukam podobnej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka najlepsza!!! Chce ją:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bomberki są na prawdę świetne ;-)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie Ci w tej kurtce :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz:) super masz kurtkę:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję, że szał na te kurtki dopadnie i mnie, bo podobają mi się coraz bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bomberek super! bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kurtka jest super! bardzo mi sie podoba, nawet z wersja w spódniczce;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...