wtorek, 12 kwietnia 2016

DAIRY FUN - BATH & SHOWER CREAMY GEL - ZAPACH KOKOSOWY




Relaks - to 'coś' co lubi każdy z nas. Małą przyjemnością jest oczywiście zapach, i to nie byle jaki a kokosowy, który unosi się po całej łazience oraz pozostaje na skórze przez kilka dobrych godzin. Jakiś czas temu używałam już jeden z żel pod prysznic od Dairy Fun (dokładnie: truskawkowy), tym razem w moje ręce wpadł inny kremowy płyn do kąpieli. Zapraszam Was serdecznie do dalszej części wpisu i mojej opinii na jego temat. 





Producent: DAIRY FUN - o zapachu KOKOSOWYM
Gdzie można kupić? W internetowej drogerii iperfumy.pl
Pojemność: 400 ml
Cena: 17 zł




Opakowanie żelu jest wykonane z solidnego, elastycznego plastiku. W środku znajduje się aż 400 ml płynu o dość zwartej konsystencji. Na etykiecie znajdziemy cały skład oraz inne potrzebne informacje o produkcie. Butelka zamykana jest na tradycyjny 'klik', który nie ma prawa samoczynnie się otworzyć. Z racji tego, że jest ona sama w sobie lekka z łatwością wyczujemy ilość żelu pozostałego jeszcze w środku. Rewelacyjnie nadaje się na wyjazd. Poręczna butelka zmieści się w każdej walizce. 

Czy jest wydajny? Tak, obecnie pozostało około połowy produktu, a używam go praktycznie codziennie od 3 tygodni. Sprawdza się dobrze podczas kąpieli w wannie oraz pod prysznicem. Kremowa konsystencja uwalnia wiele zmysłów.

Kremowy żel pod prysznic jest w jasno beżowym, lekko przeźroczystym odcieniu. Aż chciałoby się go spróbować, producenci uwzględnili to na etykiecie i znakiem przekreślonego widelca i noża oznajmili, że nadaje się jedynie do kąpieli! Zapach zachęca - przyjemny, długo utrzymujący się na skórze (około 3-4 godziny). Wystarczy niewielka ilość by pokryć całe ciało. Bardzo dobrze nawilża, lekko się pieni i nie pozostawia uczucia dodatkowej 'maski'. Gdy mi się skończy z pewnością kupię kolejny, możliwe, że o zapachu jagody; widziałam same pozytywne opinie - a zapach również bardzo mnie ciekawi.





Kto z Was zna ten żel? 
Moim zdaniem jest wart wypróbowania! 
Jeśli będziecie mieć okazję zobaczyć DAIRY FUN koniecznie sprawdźcie jak cudownie pachnie ♥


18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zachęcam do poznania :) Zapach jest OBŁĘDNY! ♥♥♥

      Usuń
  2. Znam te produkty tylko z widzenia. Cieżko jest ich nie zauważyć na sklepowych półkach. Sam design już mnie kupuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam ale pewnie zapach piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go, ale wiem, że muszę go zamówić ;)
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  5. I love coconut. So going to have to try this out.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki o zapachu kokosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, ale przy okazji zakupów w perfumerii na pewno wypróbuję, bo bardzo lubię takie pachnące kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kokosowe aromaty nie są dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. woooow mega wyglądają te opakowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten żel!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam truskawkowy.. ahhhhh :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale musi ślicznie pachnieć:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kokos ... już mi się podoba :) i chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmmm.....ale smakowite zapachy :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...