czwartek, 7 kwietnia 2016

DIETERING.COM - DIETA 1500 KCAL - DZIEŃ 1

Od wczoraj - czyli 6 kwietnia mam przyjemność testować zbilansowaną dietę z firmy dietering.com, która funkcjonuje już w kilkunastu miastach Polski. Spośród trzech różnych wariantów - wspólnie z dietetykiem wybrałam dietę śródziemnomorską - w której pojawiło się również mięso. 




Jak wygląda zamówienie? 

Pierwszym i najważniejszym punktem jest rozmowa z Panią dietetyk, która to dokładnie analizuje wiadomości jakie o sobie przekazałam. Między innymi: wiek, wagę, czy dolegają mi jakieś choroby, moją aktywność fizyczną czy też ogólny powód podjęcia współpracy. Raczej większość z kobiet chce zrzucić kilka centymetrów do wakacji, tak też i ja podejmuję tą próbę przez najbliższy czas dbać o swoje zdrowie i racjonalnie myśleć co znajdzie się w moim organizmie. 


Dlaczego dieta 1500 kcal? 

Podczas rozmowy wykorzystany był również kalkulator BMI, w którym okazało się, że ten rodzaj posiłków będzie najbardziej odpowiedni. 


Dostawa: 

Region w którym mieszkam jeszcze kilka dni temu nie był obsługiwany przez firmę dietering.com, lecz szybko zostało to zmienione. Dokładna godzina dostawy jest wybierana przez osobę zamawiającą, by była jak najdogodniejsza.  Dostawa jest już wliczona w cenę posiłków. W moim przypadku pudełka przywożone są między 00.00 a 1.00 w nocy - zostawiona obok drzwi w papierowej torbie.




W ofercie znajduje się:

1. Dieta wegetariańska - w której wykluczone zostało mięso oraz ryby a produkty roślinne, przetwory mleczne oraz jajka odgrywają kluczową rolę w każdym z posiłków.
2. Dieta bez ryb - dla osób które nie lubią owoców morza, niezależnie od formy ich przyrządzenia. 
3. (moja) - DIETA ŚRÓDZIEMNOMORSKA - która charakteryzuje się chudym mięsem, morskimi rybami oraz wartościowymi orzechami i roślinami strączkowymi. 



Jak wyglądają posiłki? 

Całą galerię znaleźć można na stronie www.dietering.com/galeria



Czy wiem co będę jeść? 

Tak, ponieważ strona jest codziennie aktualizowana. Dodawane jest dokładne menu na dzień następny.


6 KWIECIEŃ:





ŚNIADANIE - Roladki z naleśników z łososiem wędzonym z serkiem kanapkowym z dodatkiem chrzanu i rukolą. 






II ŚNIADANIE - Cisto dyniowo-pomarańczowe z musem śliwkowym. - PYSZNE! z pewnością kiedyś sobie takie upiekę :)






OBIAD - Pieczony kurczak z czatnejem, mango, kasza jęczmienna z miętą, buraczki z chrzanem.







PODWIECZOREK - Zupa krem pomidorowa ze świeżym lubczykiem. Jedna z lepszych zup jakie jadłam! 




KOLACJA - Szaszłykowy mix z kurczakiem, surówka z białej rzodkwi z rodzynkami i brokuła. 



♥♥♥






16 komentarzy:

  1. Z chęcią przyglądnę się bardziej temu cateringowi. Od jakiegoś czasu szukam czegoś dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna opcja szkoda, że nie dowożą w moim regionie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałoby mi się coś takiego. Może z tym bym schudła, bo spasłam się okropnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. everything looks so yummy.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam niesamowicie ciekawa, jak to wygląda:) a wygląda pysznie:P

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe jakby się u mnie spisała taka dieta :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko wygląda pięknie i jest na pewno pyszne tylko czemu nie wspomniałaś o cenie? mimo,że tylko testujesz to na pewno spytałaś o cenę.Zgaduję,że zapewne cena wynosi między 1500 a 2000 zł.(no,chyba że więcej).tak więc to fajne dietetyczne jedzenie jest dla bogatych,tylko i wyłącznie.Taki sobie Polak,który zarabia nawet więcej niż "najniższa"(1400zł) czyli jakieś 2000zł nie jest w stanie sobie na to pozwolić.Tak więc,o czym my mówimy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dietę testuję przez 3 dni - i właśnie w ostatnim podsumowującym wpisie napiszę wszystkie informacje ogółem :) W tym cateringu jest opcja próby - za 29 zł posiłki na cały dzień (cena dowozu już wliczona). Plusem takiego jedzenia jest to, że jem rzeczy które wcześniej nigdy nie miałam w ustach. Dziś będzie kolejny wpis - a w sobotę właśnie ostatni :)

      Usuń
  8. Nie na moją kieszeń, ale wygląda apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis! Zapraszamy wszystkich na zestaw testowy w promocyjnej cenie 29,99! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedzonko wygląda niezwykle smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zaczęłam 4 kwietnia i jestem zachwycona. Pyszne, niebanalne,efektowne. Dieteringu, błagam tylko nie obniżaj lotów!Teraz jest super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...